شناسهٔ خبر: 54849357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بی توجهی فاطمی امین به تبدیل وضعیت ایثارگران و رفتارهای تبعیض آمیز در اجرای قانون/تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر صمت

در پی بی توجهی سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به تبدیل وضعیت ایثارگران و رفتارهای تبعیض آمیز در این زمینه، نماینده شاهین شهر به وی تذکر داده و خواستار رعایت قانون شد.

صاحب‌خبر -

گروه اقتصادی: در پی بی توجهی سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به تبدیل وضعیت ایثارگران و رفتارهای تبعیض آمیز در این زمینه، نماینده شاهین شهر به وی تذکر داده و خواستار رعایت قانون شد.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای که در صحن مجلس قرائت شد، خطاب به سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: بر اساس گزارشات رسیده، اعلام شد که در برخی شرکت های زیرمجموعه وزارت صمت همچون شرکت سایپا جهت تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل بین نیروهای مسلح تبعیض قائل می شوند این در حالی است که طبق بند الف ماده یک و 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران هیچ تبعیضی بین نیروهای مسلح قائل نشده است.

بی توجهی فاطمی امین به تبدیل وضعیت ایثارگران و رفتارهای تبعیض آمیز در اجرای قانون/تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر صمت

اعلام نظر های تبعیض آمیز از سوی مسئولین مربوطه علاوه بر اینکه خلاف قانون است، موجب دلسردی کاکنان شاغل می گردد.

لذا در راستای اجرای تکلیف مواد قانون مذکور ضروری است نسبت به تبدیل وضعیت همه مشمولین واجد شرایط نیروهای مسلح بدون تبعیض و همچنین به منظور ایجاد انگیزه شغلی در کارکنان ایثارگر مشغول خدمت اقدام لازم صورت پذیرد.

این تذکر در صحن مجلس قرائت شده است.

نظر شما