شناسهٔ خبر: 54849257 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

فیلم های تولید شده فیلم سازان خراسان شمالی در حوزه آسیب‌های اجتماعی حمایت می شوند

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ  و ارشاد  اسلامی استان خراسان شمالی؛ دکتر «تقی صادقی» با اشاره به  انتشار فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه در استان از ششم تیرماه سال جاری افزود: فیلم های کوتاه با موضوعاتی همچون آسیب های اجتماعی، اعتیاد، فضای مجازی، کنترل خشم، خانواده، فرزند آوری و سبک زندگی اسلامی حمایت  خواهند شد.
وی تصریح کرد: به کارگیری ظرفیت فکری و تقویت اندیشه ارزشمند مردمی در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی  از جمله اهداف طرح حمایت از فیلم های کوتاه می باشد.
«صادقی» به مقرارت ارسال آثار اشاره کرد و بیان داشت: آثار ارسالی باید مطابق با موازین جمهوری اسلامی ایران باشد، شرکت کنندگان بعد از تکمیل فرم ثبت نام آثار خود را به صورت مجازی از طریق واتساپ ارسال نمایند و مسئولیت پاسخگویی به هر گونه ادعای افراد حقیقی و حقوقی در زمینه مالکیت اثر ارائه شده بر عهده ارسال کننده اثر است و ستاد برگزاری هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد پذیرفت.
وی همچنین اضافه کرد: تکمیل و ارسال فرم تقاضا به معنای قبول تمام مقررات است و تصمیم نهایی در مورد نکاتی که در مقرارت پیش بینی نشده باشد بر عهده ستاد برگزاری خواهد بود و دبیرخانه هیچگونه مسئولیتی در قبال فایل های ارسالی خراب بر عهده نخواهد داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: شرکت برای عموم آزاد است، نویسندگان فقط یک بار می توانند آثار خودرا به دبیرخانه ارسال نمایند و امکان اصلاح و ارسال مجدد آن وجود ندارد.
«صادقی» مهلت ارسال فیلمنامه را بیستم تیرماه جاری اعلام کرد و افزود:هنرمندان می توانند آثار خود را از طریق ۰۹۳۵۸۰۳۹۰۲۸ ارسال کنند.
وی با اشاره به زمان داوری آثار از ۲۵ تا ۳۰ تیرماه گفت: فیلمنامه های برگزیده سی ام تیرماه اعلام خواهد شد و مهلت تولید و ارائه فیلم ها به دبیرخانه تا پانزدهم شهریور ماه سال است.
گفتنی است، طرح حمایت از فیلم های کوتاه فیلم سازان استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری پرتو آفتاب هشتم صورت خواهد گرفت.

نظر شما