شناسهٔ خبر: 54848989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی پدافند هوایی کشور:

پدافند هوایی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

ایلام- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی پدافند هوایی کشور گفت: نیروی پدافند هوایی در کنار دیگر نیروهای مسلح برای حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی و امنیت ملی دربالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد و بطور ۲۴ ساعته مرزهای هوایی رصد می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر علی اسدی چهارشنبه شب در آیین ‌گرامیداشت یادواره ۱۷شهید گروه راداری شهرستان آبدانان اظهار کرد: سلامت، امنیت و آبادانی امروز جامعه خون بهای غیرت دینی و تعهد خالصانه شهیدان باشهامت و زجر و زحمت خانواده های معظم آنها است.

وی مصاحبت با شهدا و مشارکت با خانواده های عزیز آنها را توفیقی قشنگ دانست و افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر آموزهای دینی و دستیابی و تولید انبوه سامانه های به روز و کارآمد برکلیه مرزهای کشور و آسمان این مرز و بوم اشراف کامل داشته و هرگون تحرکات هوایی دشمن و پرواز پرنده های غیر خودب را رصد می کند.

اسدی با اشاره به فداکاریهای مردم استان ایلام بخصوص شهرستان آبدانان و تعامل سازنده آنان با پدافند هوایی یادآورشد: پرسنل سایت راداری این شهرستان درطول سالهای سخت دفاع مقدس دراوج آمادگی و نهایت فداکاری ازآسمان کشورپاسداری کرده که تقدیم ۱۷ شهید به اسلام زیبا ترین مصداق صداقت آنان است.

امام جمعه آبدانان هم در این آیین ضمن تبریک سالگرد شهدای پدافند هوائی آبدانان گفت: شهادت یک مرگ انتخابی است که با استقبال و اشتیاق شهدا رقم خورده است و تا این روحیه سلحشوری در جامعه وجود دارد عزت و افتخار ملت ایران نیز پابرجا است.

حجت الاسلام محمدسوری با تقدیر از صبر استقامت خانواده های شهدای پدافند هوایی آبدانان و ادای احترام به مقام شامخ ۴۸هزار شهیدارتش جمهوری اسلامی افزود:روح شهیدان عزیز به قدری بزرگ ومتعالی است که گستره زمین درمقابل آن حقیر و ناچیز است.

استقبال از کاروان خانواده های شهداء، ادای احترام به شهدای گمنام، بازدید از محل شهادت پرسنل درسایت راداری دینارکوه، زیارت وگلباران یادمان شهدا و تجلیل واهدای لوح تقدیر به خانواده های ۱۷شهید سایت راداری آبدانان از دیگر برنامه های جنبی یاد واره شهدای پدافند هوایی آبدانان بود.

هشتم تیرماه سال ۶۵ سایت راداری آبدانان واقع در منطقه جنگلی دینارکوه مورد حمله ناجوانمردانه سه فروند از هواپیماهای متجاوز رژیم بعث عراق قرارگرفت که دراین حمله ۱۷نفر ازپرسنل غیورآن به شهادت رسیدند وجمع دیگری نیز مجروح شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما