شناسهٔ خبر: 54848890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ملی‌پوش سابق انگلیسی

حفظ صلاح برای لیورپول؛ در حکم مرگ و زندگی است

یک ملی‌پوش سابق انگلیسی به باشگاه لیورپول هشدار داد هر چه سریعتر تمدید قرارداد با صلاح را مشخص کند چرا که از دست دادن صلاح بعد از سادیو مانه برایش فاجعه‌بار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پل رابینسون، ملی‌پوش سابق فوتبال انگلیس، با هشدار به باشگاه لیورپول می‌گوید تکلیف ماندگار شدن محمد صلاح باید هر چه سریعتر مشخص شود چرا که حالا با از دست رفتن سادیو مانه، احتمال جدایی صلاح هم برای قرمزها فاجعه‌ای تمام‌عیار خواهد بود.

مثلث تهاجمی مشهور لیورپول متشکل از صلاح، مانه، فیرمینو حالا دیگر سه راس ندارد چرا که مانه هفته گذشته مرسی‌ساید را ترک کرد تا از این پس در بایرن مونیخ بازی کند. مانه که یک سال از قراردادش باقی بود با قراردادی 40 میلیون یورویی راهی باوریا شد.

صلاح هم شرایطی مشابه مانه دارد و قرادادش یک سال دیگر منقضی می‌شود. مدتها است که مذاکره بین مدیریت باشگاه و ستاره مصری برای تمدید قرارداد او ادامه دارد ولی تا کنون امضای صلاح پای برگه تمدید قرار نگرفته. این یکی از نگرانی‌هایی است که پس ذهن همه لیورپولی‌ها وجود دارد.

پل رابینسون با اعلام اینکه نگران آینده لیورپول است گفت:" وضعیت صلاح بدون شک نگران‌کننده است. من هنوز هم علت موافقت با فروش مانه را نمی‌فهمم. او در یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا، باشگاهی که بهترین هواداران دنیا را دارد بازی می‌کرد و شانس فتح لیگ برتر و چمپیونزلیگ را داشت. واقعا نمی‌فهمم چرا خودش تصمیم گرفت برود و چرا باشگاه لیورپول موافقت کرد".

ملی‌پوش سابق انگلیس در ادامه گفت:" جدایی مانه دست صلاح را در مذاکرات قوی‌تر خواهد کرد. چون لیورپول نمی‌تواند در یک مدت زمان کوتاه هر دوی آنها را از دست بدهد. بله‌، شکی نیست که خط حمله لیورپول با حضور دیاز، ژوتا و نونیز تغییراتی بزرگ خواهد کرد ولی تیمی که هر سال مدعی قهرمانی در همه جامها بود ممکن است ناگهان به خاطر این تغییر، مشکلات بزرگ پیدا کند. این است که لیورپول هر طور شده نمی‌تواند و نباید صلاح را از دست بدهد".

نظر شما