شناسهٔ خبر: 54848425 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نظری: به دنبال قهرمانی در سوپرجام هستیم

محمدمهدی نظری در خصوص آغاز تمرینات پیشرفت نساجی اظهار داشت: ابتدا به حمید مطهری، اعضای کادر فنی و بازیکنان جدید خیر مقدم می‌گویم.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی نظری در خصوص آغاز تمرینات پیشرفت نساجی اظهار داشت: ابتدا به حمید مطهری ، اعضای کادر فنی و بازیکنان جدید خیر مقدم می‌گویم. خدا را شکر تمرینات خود را شروع کردیم و انگیزه خوبی برای رسیدن به آمادگی بدنی داریم. امیدوارم آرام آرام که به سوپرجام و بازی‌های لیگ برتر نزدیک می‌شویم بدنسازی ما کامل شود و به شرایط خوبی برسیم.

وی در خصوص اینکه نساجی با وجود قهرمانی در جام حذفی سال گذشته شرایط سختی را از لحاظ برگزار نکردن بازی‌هایش در ورزشگاه وطنی پشت سر گذاشت و خیلی‌ها می‌گفتند این قهرمانی با استانداردهای حرفه‌ای در تضاد است، گفت: هر  هفته یک جا بازی می‌کردیم و همین موضوع شرایط را برای ما سخت کرد. به ساکت الهامی خسته نباشید می‌گویم که با ما  از لحاظ بدنی و تاکیتکی خیلی خوب  کار کرد و خدا را شکر توانستیم جام خیلی خوبی بگیریم. 

هافبک تیم  نساجی تصریح کرد: به امید خدا زمین وطنی قائمشهر قبل از شروع فصل آماده می‌شود. این موضوع امتیاز مثبتی برای نساجی است زیرا تمام انرژی ما تماشاگران و هواداران نساجی هستند. ان‌شاءالله در سال جدید بتوانیم تاکتیک‌های حمید مطهری را در زمین پیاده کرده و نتایجی در خور و شأن مردم عزیز مازندران به دست آوریم.

نظری در خصوص اینکه اولین بازی رسمی نساجی برای فصل جدید مقابل استقلال و سوپرجام برگزار می‌شود، توضیح داد: من در استقلال بازی کرده‌ام و قهرمانی لیگ برتر را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم ما هم خیلی خوشحالیم که در سوپر جام با تیم خیلی بزرگی بازی داریم. هر دو تیم برای کسب این جام بزرگ تلاش می‌کنند.

نظری: به دنبال قهرمانی در سوپرجام هستیم

وی در خصوص اینکه نساجی تحت مالکیت بخش خصوصی قرار دارد و آیا بازیکنانش مبالغی نزدیک به قراردادهایی که این روزها در فوتبال ایران رواج یافته دستمزد می‌گیرند، عنوان کرد: من دوست صمیمی رضا حدادیان هستم و باید به او خسته‌نباشید بگویم. در جریان کارهایش هستم و می‌دانیم در این وضعیت اقتصادی مملکت تیم‌داری کردن خیلی سخت است. اما خدا را شکر تاکنون حدادیان همه پرداختی‌ها و کارهای خوب را انجام داده است. 

هافبک تیم  نساجی گفت: فوتبالیست‌ها حق دارند درآمد خوبی د اشتند اما این مبالغ واقعاً حق برخی بازیکنان نیست. انصاف نیست با یک بازیکن ناگهان قیمت خیلی بالایی را بگویند. بازیکن دو میلیاردی وقتی می‌گوید 10 میلیارد می‌خواهم درست نیست. امیدوارم بازیکنان به آنچه حق‌شان است پول بگیرند. تیم نساجی بضاعت ندارد که بازیکن با قیمت 10 میلیارد بگیرد. علی حدادیان در حد وسع مالی خود بازیکنانی را که بتواند جذب می‌کند. آپشن‌ها و امکانات خیلی خوبی هم به ما می‌دهد.

نظر شما