شناسهٔ خبر: 54848389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سیگنال خوشایندی که بارسا برای هواداران ارسال کرد

یکی از اولویت‌های اصلی بارسلونا در تابستان امسال، متقاعد کردن ستاره جوان تیمش برای امضای قرارداد جدید بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، یکی از اولویت‌های اصلی بارسلونا در تابستان امسال متقاعد کردن ستاره جوان یعنی گاوی برای امضای قرارداد جدید بوده و در همین راستا نیز خبر مهمی را در لفافه به هوادارانش داده است.

گاوی ۱۷ ساله یکی از بازیکنانی بود که به عنوان مدل لباس جدید بارسلونا برای در فصل ۲۰۲۲/۲۳ انتخاب شد. او با حالتی غرورآمیز و خوشحال به دوربین نگاه می‌کند و نشان می‌دهد که خیالش بابت همه چیز راحت است. باشگاه بارسلونا در ذیل عکس گاوی نوشته: آماده برای درخشش!

این پست می‌تواند اشاره‌ای به این واقعیت باشد که مذاکرات بین باشگاه بارسلونا و گاوی به خوبی پیش می‌رود و بارسایی‌ها اطمینان دارند که قرارداد جدیدی با هافبک جوان خود امضا خواهند کرد.

قرارداد فعلی ملی پوش اسپانیایی بارسا در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و بدون شک این باشگاه می‌خواهد گاوی را تا چندین سال دیگر نیز در کاتالونیا نگه دارد. پیش بینی می‌شود که قرارداد گاوی تا سال ۲۰۲۸ تمدید شود و همچنین بند فسخ او نیز به یک میلیارد یورو افزایش یابد.

بازیکن جوان بارسلونا در طی فصل اخیر با نمایش‌های درخشان خود تبدیل به یکی از برترین بازیکنان جوان اروپا شده است. درخشش‌های گاوی در لباس بارسا باعث شد تا او حتی به تیم ملی نیز دعوت شود و چندین بار برای اسپانیا به میدان برود.

نظر شما