شناسهٔ خبر: 54847539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طاهرخانی: مطهری مربی بزرگ و کاربلدی است/ قیمت بازیکنان باید متعادل باشد

مدافع تیم نساجی گفت: حمید مطهری مربی کاربلد و بزرگی است که یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی من را رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شاهین طاهرخانی در مورد آغاز تمرینات نساجی با کادر  فنی جدید اظهار داشت: بعد از قهرمانی در جام حذفی باید به خاطر بازی سوپرجام زودتر کار خود را شروع می‌کردیم. ما جزو اولین تیم‌هایی هستیم که کار خود را شروع کردیم هدف ابتدایی ما کسب سوپرجام است و امیدوارم این اتفاق بیفتد و با قهرمانی به سراغ لیگ برویم.

وی در مورد اینکه آیا حمید مطهری می‌تواند روزهای خوب این تیم در فصل گذشته را ادامه دهد، گفت: صددرصد. اولین سالی که به رده سنی بزرگسالان آمدم حمید مطهری و مجید جلالی در پیکان مربی من بودند. اتفاق خوب فوتبالی‌ام را مطهری رقم زد. او مربی بزرگ و کاربلدی است. صددرصد به اتفاقات خوب فکر می‌کند.

مدافع تیم نساجی در خصوص بالا رفتن انتظارات این تیم با توجه به قهرمانی در جام حذفی عنوان کرد: انتظارات از ما بالا رفته اما فکر می‌کنم این فصل بازی‌های‌مان با حضور هواداران و در قائمشهر برگزار می‌شود به همین دلیل می‌توانیم در لیگ برتر نتایج بهتری بگیریم و البته شاید قهرمانی جام حذفی را هم تکرار کنیم. 

طاهرخانی در خصوص افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان و اینکه سازمان لیگ ظاهراً قصد دارد برای کنترل این موضوع سقف قرارداد در نظر بگیرد، گفت: از سقف قرارداد و همچنین قراردادهای بسته شده اطلاعی ندارم. البته بازیکنان خانواده دارند و شرایط آنها نیز سخت شده است. البته نباید قیمت‌ها طوری باشد که به باشگاه‌ها به ویژه بخش خصوصی فشار بیاید و شرایط برای آنها هم سخت شود. باید قیمت‌ها متعادل باشد تا هم بازیکنان بتوانند شرایط زندگی خود را دنبال کنند و هم باشگاه‌ها بتوانند کار کنند نه اینکه بازیکن از جیب خودش هزینه کند و کار برای او سخت شود.

انتهای پیام/

نظر شما