شناسهٔ خبر: 54847042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تاریخ جام جهانی قطر

همیشه حوالی بازی‌های جام جهانی، افراد زیادی به محل برگزاری مسابقات سفر می‌کنند تا بازی‌ها را از نزدیک ببینند. حتی سلبریتی‌های بسیاری از ماه‌ها قبل خود را برای تماشای بازی‌ها از نزدیک آماده می‌کنند. می‌توانید مثل یک مسافرت عادی برای این کار بلیط هواپیما ارزان تهیه کرده و محل استقرار خود را مهیا کنید.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

بازی‌ها و رویداد‌های جام جهانی همیشه بخشی از شگفتی‌ها و رخداد‌های عجیب و زیبای فوتبال جهان را رقم می‌زند. از گل‌های دقیقه نودی حساس تا باخت‌های باور نکردنی، از شکوفایی ناگهانی یک یا چند بازیکن تا اشتباهات تلخ فردی یا گروهی همگی بخشی از این شگفتی را پدید می‌آورند.

بازی‌های حساس مقدماتی هر دوره جام جهانی نیز موجب ثبت تصاویر به یاد ماندنی بسیاری در ذهنمان شده‌اند. بازی‌هایی که نبض یک ملت را تند کرده و نفس‌ها را به شماره انداخته‌است. همه این تفاسیر نشان‌دهنده میزان اهمیت دادن مردم ایران و حتی جهان به بازی‌های جام جهانی است.

نقطه عطفی که همه چشم‌ها را حیران می‌کند تا ببینند در کدام برحه از این رویداد بزرگ قرار است پرچم کدام کشور برافراشته شود و نام کدام کشور بر سر زبان‌ها بیفتد. حتی گاهی خارج از برد و باخت‌ها، قرار است بازیکنان کدام کشور یا کشور‌ها در زیبایی این کورس مسابقات نقش‌آفرینی کنند و قهرمان یک ملت یا حتی بخش بزرگی از جهان بشوند.

صعود زودهنگام ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

در بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ شاهد صعود زود هنگام و پرشور تیم ملی ایران به روند اصلی مسابقات بوده‌ایم. صعودی که مهر تایید آن را ماتادور میدان یعنی مهدی طارمی با تک گل خود به تیم ملی عراق زده‌است. پس از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲، ایران در گروهی جالب توجه قرار گرفته‌است که هیجان و لذت تماشای بازی‌های پیش رو را چند برابر می‌کند.

هیجان بازی مقابل امریکا و انگلیس، ممکن است با هیجان تقابل با پرتغال و اسپانیا در دوره پیش برابری کند! و، اما از تاریخ ۲۱ نوامبر مصادف یا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تا ۱۸ دسامبر مصادف با ۲۷ آذر، شاهد تقابل‌های نفسگیر تیم‌های صعودکننده به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خواهیم بود.

قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲

همیشه حوالی بازی‌های جام جهانی، افراد زیادی به محل برگزاری مسابقات سفر می‌کنند تا بازی‌ها را از نزدیک ببینند. حتی سلبریتی‌های بسیاری از ماه‌ها قبل خود را برای تماشای بازی‌ها از نزدیک آماده می‌کنند. می‌توانید مثل یک مسافرت عادی برای این کار بلیط هواپیما ارزان تهیه کرده و محل استقرار خود را مهیا کنید.

اما راهی مطمئن‌تر برای لذت بیشتر در انتظار شما است. پیوستن به تور جام جهانی خیال شما را از زمان مناسب پرواز، محل اقامت مناسب و حتی صحت بلیط استادیوم، آسوده می‌کند. تور جام جهانی قطر علی بابا بهترین و مهیج‌ترین سفر شما را در سال ۲۰۲۲ رقم خواهدزد.

اگر پیش از این هم نمیدانستید که بعید است، اکنون دیگر میدانید که میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ با کشور قطر است. این کشور هشت استادیوم فقط برای جام جهانی ساخته است. هرکدام از این استادیوم‌های مجهز ظرفیتی حود ۴۰ هزار نفر دارند. قطر از ثروتمندترین کشور‌های جهان است که دنبال‌کنندگان فوتبال نیز به خوبی از این موضوع آگاه هستند!

از این رو مجهز به بهترین شرکت هواپیمایی جهان یعنی قطر ایرلاین است. این موضوع خیال مسافران را بیشتر آسوده می‌کند. همچنین نزدیکی کشور قطر به ایران از دیگر مواردی است که موجب می‌شود ایرانیان بیشتری برای تماشای مسابقات از نزدیک، به این کشور سفر کنند. درواقع قطر در جنوب خلیج فارس قرار دارد که همسایه ایران با مرز آبی محسوب می‌شود.

قیمت تور‌های جام جهانی

قیمت تور‌های جام جهانی رنج متفاوتی را دربر می‌گیرد. این رنج قیمتی با توجه به نوع و کیفیت خدمات ارائه شده، محل سکونت، بازدید از اماکن مهم شهر میزبان و ... متفاوت است. با توجه به چیزی که در سایت‌های مختلف آژانس‌های مسافرتی مطرح شده است، هزینه این تور‌ها برای اقامت یک هفته‌ای، به طور میانگین از ۸۰۰ دلار معادل ۲۱ میلیون تومان تا ۲۰ هزار دلار معادل ۵۰۰ میلیون تومان متغیر است. پیوستن به تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ علی بابا سفری با رضایتمندی بالا و هزینه مناسب را برای شما به همراه دارد تا این سفر لذتبخش برایتان گران تمام نشود!

شهر دوحه پایتخت و بزرگترین شهر کشور کوچک قطر است. همچنین فاصله شهر دوحه تا دیگر شهر‌هایی که در آن مسایقات جام جهانی برگزار می‌شوند اندک است. بزرگترین و اصلیترین فرودگاه بین‌المللی قطر در این شهر بنا شده است. همه این‌ها دلیل واضحی برای آن است که تور جام جهانی قطر شامل بلیط رفت و برگشت به شهر دوحه و اقامت در همین شهر است.

اگر به فکر آن هستید که تا جای ممکن سفر اقتصادی داشته‌باشید می‌توانید تور‌های ارزان یا به عبارتی به‌صرفه را انتخاب کنید. برای این امر می‌توانید به‌جای هتل‌های لوکس و مجلل در هتلی سه ستاره اقامت کنید یا مثلا در رفت‌و‌آمد بین شهری از وسایل عمومی استفاده کنید. همچنین می‌توانید گشتن در شهر را به اماکنی که ورودی ندارند محدود کنید یا وعده‌های غذایی خود را در رستوران‌های معمولی‌تری صرف کنید. به هر حال قصد هرگونه سفری را که داشته‌باشید، تور جام جهانی قطر علی بابا در ایجاد این امکان به شما کمک می‌کند.

خرید بلیط جام جهانی قطر بخش مهم این قضایا است. خرید بلیط برای این دوره از تقابل‌های جهانی از ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ آغاز شده است. با وجود آنکه خرید بین‌المللی بلیط‌ها شرایط را دشوار کرده‌است، حدود ۱۵۰۰ ایرانی در ۲۴ ساعت اوله آغاز فروش بلیط اقدام به خرید آن کرده‌اند. قیمت این بلیط‌ها با توجه به نوع بازی متفاوت است. یعنی هرچه مراحل بالاتر برود و بازی حساس‌تر و تعداد تیم‌ها کمتر شود، قیمت بلیط بازی بیشتر می‌شود.

نظر شما