شناسهٔ خبر: 54846421 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره آلمانی در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد؟

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید ممکن است سال آینده از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2014 بود که خبر انتقال تونی کروس، هافبک ارزشمند و جوان بایرن مونیخ به رئال مادرید با رقم تنها 30 میلیون یورو منتشر شد. بسیاری این انتقال را بدترین فروش تاریخ بایرن مونیخ توصیف کرده و معتقدند از دست دادن چنین ستاره ای آنهم تنها با رقم 30 میلیون، یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی از سوی مدیران باشگاه بایرن مونیخ محسوب می شود.

تونی کروس در سال های اخیر بی تردید یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده و نقش مهمی در موفقیت های این باشگاه پرافتخار ایفا کرده است. کهکشانی ها در فصول گذشته بارها موفق به فتح لیگ قهرمانان شده اند و بی شک تونی کروس یکی از بازیکنان موثر در راه رسیدن به این افتخارات بزرگ بوده است. قرارداد این هافبک آلمانی در تابستان سال 2023 تمام می شود و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

اما نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد تونی کروس هنوز در مورد آینده به جمع بندی نرسیده و احتمال خداحافظی این بازیکن در تابستان سال 2023 از فوتبال وجود دارد. تونی کروس سال آینده 33 ساله خواهد شد و او بارها در سال های اخیر اعلام کرده که علاقه ندارد دوران ورزشی خود را خیلی طولانی کند. تونی کروس از تیم ملی آلمان نیز خداحافظی کرده و ممکن است در تابستان سال 2023، شاهد وداع همزمان لوکا مودریچ و تونی کروس، دو تا از بهترین هافبک های تاریخ رئال مادرید با فوتبال باشیم.

نظر شما