شناسهٔ خبر: 54845913 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی هف لایف ۲ (Half-Life 2) روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود [تماشا کنید]

تنها ۲۴ ساعت پس از عرضه کالکشن پورتال / VGC

صاحب‌خبر -

بازی Half-Life 2 برای نینتندو سوییچ منتشر نشده است، اما مادسازان توانسته‌اند با استفاده از فایل‌های Portal Companion Collection هف لایف ۲ را برای این کنسول پورت کنند. 

روز پیش Portal Companion Collection برای نینتندو سوییچ منتشر شد که در واقع اولین بازی ساخته شده از سوی ولو برای این کنسول محسوب می‌شود. کاربری به نام OatmealDome در توییتر اشاره کرده کلِ بازی Half-Life 2 (جز نقشه و موسیقی آن) در فایل‌های کالکشن پورتال وجود دارد. 

البته این موضوع شاید چندان عجیب هم نباشد، چون پورتال ۱ در واقع یک ماد برای هف لایف ۲ بود. این موضوع OatmealDome را مجاب کرد که فایل‌های نقشه و موسیقی Half-Life 2 را به سوییچ اضافه کند. این گروه به موفقیتی نسبی دست پیدا و ویدئویی از بازی منتشر کرده که می‌توانید در زیر تماشا کنید: 

Portal: Companion Collection شامل هر دو نسخه از این سری می‌شود که با قیمت ۲۰ دلار برای نینتندو سوییچ منتشر شده است. ولو ادعا دارد که هر دو بازی با رزولوشن Full HD و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. دو نسخه اول از مجموعه پورتال در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ به بازار عرضه شده‌ و طرفداران در یک دهه گذشته به شدت منتظر معرفی نسخه سوم این بازی بوده‌اند.

ویجی‌لاگ: داستان یک موسیقی نفرین شده و آهنگساز شارلاتانش

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

VGC

نظر شما