شناسهٔ خبر: 54845595 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیش‌نویس برنامه اقدام درباره رفع پیامدهای کرونا در حوزه گردشگری

فاطیما کریمی

پیش‌نویس برنامه اقدام درباره رفع پیامدهای کرونا در حوزه گردشگری یکی از موارد مطرح شده در نشست کارشناسان ارشد سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، نشست کارشناسان ارشد سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو (ECO) با حضور مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌صورت مجازی برگزار شد.

در این رویداد آسانوف معاون دبیرکل اکو جلسه را آغاز و از ارسال اصلاحات و پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران، جمهوری ازبکستان، جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری آذربایجان برای پیش‌نویس برنامه اقدام درباره رفع پیامدهای پاندمی کووید ۱۹ در حوزه گردشگری به منظور تسریع در بهبود شرایط در منطقه اکو تشکر کرد.

در ادامه عایشه گل، مسئول دبیرخانه سازمان اکو بر بندهای پیش‌نویس مذکور که برای سال‌های ۲۰۲۲ لغایت ۲۰۳۰ تهیه شده بود با همفکری نمایندگان کشورهای عضو اکو مباحث را مورد بررسی قرار داد.

پس از اعلام نظرات اصلاحی و پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران توسط لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی پیرامون موضوع تهیه پیش‌نویس، مقرر شد تغییرات اعمال‌شده به کشورهای عضو ارسال شده و برنامه نهایی در چهارمین نشست وزرای گردشگری اکو که مقرر است در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ در شهر بخارا ازبکستان برگزار شود، مورد توافق نهایی قرار گیرد و توسط وزرای گردشگری کشورهای عضو امضا شود.

نظر شما