شناسهٔ خبر: 54845176 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ عرضه نید فور اسپید (Need for Speed) لو رفت

بازهم تام هندرسون دست به کار شده

صاحب‌خبر -

نسخه جدیدی از نید فور اسپید (Need for Speed) در دست ساخت قرار دارد که در سال جاری به بازار عرضه می‌شود، اما تاکنون الکترونیک آرتز تاریخ دقیقی را مشخص نکرده است. 

ساخت این بازی برعهده استودیو Criterion قرار دارد و الکترونیک آرتز سعی داشته توسعه آن را در خفا پیش ببرد. تام هندرسون لیکر معتبری محسوب می‌شود که اطلاعات جدیدی از نید فور اسپید در اختیارش قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد که طی چند هفته آینده به صورت رسمی از بازی جدید Need for Speed رونمایی خواهد شد.

این بازی که احتمالا Need for Speed: Unbound نام دارد در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) به بازار منتشر می‌شود. شایعات پیشین نیز به انتشار بازی در همین بازه زمانی اشاره داشتند و به نظر می‌رسد که این تاریخ صحیح باشد. Need for Speed: Unbound در شهری به نام شور سیتی (Shore City) جریان دارد که با الهام از شیکاگو طراحی شده است. 

نید فور اسپید نید فور اسپید

نکته مهم دیگر این است که نسخه جدید نید فور اسپید برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر نخواهد شد. استودیو Criterion سعی دارد با این کار از تمام قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های نسل نهم استفاده کند. در حال حاضر راهی برای تایید این شایعات وجود ندارد و باید منتظر واکنش EA باشیم.

Need for Speed: Unbound احتمالا در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. به طرفداران این سری خواندن مقاله «۱۵ چیزی که از Need for Speed 2022 می‌خواهیم» را پیشنهاد می‌کنیم.

ویجی‌لاگ: داستان یک موسیقی نفرین شده و آهنگساز شارلاتانش

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

نظر شما