شناسهٔ خبر: 54844950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالیت‌های سیاسی در مساجد، این مراکز به کانون جذب جوان تبدیل می‌کند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: تمرکز فعالیت‌های حزب موتلفه در مساجد می‌تواند این سنگر اسلامی را به کانون جذب نسل جوان که در راس هدف نظام سلطه رسانه‌ای و درگیرشدن در بحران هویتی است تبدیل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان عصر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی زنجان با بیان اینکه جمعیت موتلفه اسلامی در طول تاریخ حیات خود همواره در مسیر اسلام حرکت کرده است، اظهار داشت: هیأت‌های مؤتلفه اسلامی، در میان گروه‌های مبارز پیش از انقلاب، از جمله تشکل‌هایی بود که از همان ابتدا فعالیت‌های سیاسی ـ مذهبی خود را حول محور امام خمینی (ره) و مبارزه با استبداد ستم‌‌شاهی متمرکز کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: تمرکز فعالیت‌های این جمعیت در مساجد می‌تواند این سنگر اسلامی را به کانون جذب نسل جوان که در راس هدف نظام سلطه رسانه‌ای و درگیر شدن در بحران هویتی است تبدیل کند.
دبیر جمعیت موتلفه اسلامی استان زنجان نیز با تقدیر از پوشش برنامه‌های این جمعیت توسط رسانه استانی گفت: این حزب در خط ولایت و روحانیت است و آنچه برای ما اهمیت دارد، این است که منادی وحدت باشیم.

رضا رحیم‌پور با اشاره به همکاری تنگاتنگ صدا و سیما با این حزب گفت: آماده‌ایم تا با تمام توان همکار رسانه ملی و یاریگر آن باشیم.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه تمام تلاش خود را برای اعتلای نظام انجام داده است، افزود: این حزب در این زمینه شهدای زیادی را هم تقدیم کرده است.
انتهای پیام/73005

نظر شما