شناسهٔ خبر: 54843438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

گروسی: برای استقلال بازیکن زیاد است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای تیم بزرگ استقلال بازیکن زیاد است. هرکسی آزاد است برای زندگی خودش تصمیم بگیرد. دانشگر هم حتما به جمع بندی رسیده که این تصمیم برای زندگی‌اش بهتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ محسن گروسی، در مورد نگرانی هواداران استقلال در فصل نقل و انتقالات در حالیکه برخی معتقدند قهرمان بدون باخت نیازی به تغییرات زیاد ندارد، اظهار داشت: اینکه تیم بدون باخت و با شرایط خوب قهرمان شده، بحثی ندارد اما شرایط ایده‌آل و هماهنگی خوب تیم برای فصل قبل بوده، درست است تیم باید در نقاطی که ضعف داشته تقویت شود اما این نقاط ضعف برای تیم فرهاد مجیدی بوده و الان نمی‌دانیم شرایط و سیستم تیم با ساپینتو چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

یک استقلالی به کادر فنی نساجی اضافه شد

نگرانی هواداران استقلال به حق است

وی افزود: اینطور نیست اگر تیمِ فصل قبل قهرمان شده، پس حتما تیم امسال هم قهرمان می‌شود. باید ببینیم کدام بازیکنان با سرمربی جدید همخوانی دارند و شرایط فصل جدید چگونه خواهد بود. بعد از این می‌توانیم در مورد نقاط ضعف و ترمیم آن‌ها صحبت کنیم. ضمن اینکه متاسفانه باشگاه در اطلاع رسانی هم ضعیف عمل می‌کند. هواداران این شرایط را دو سه سال گذشته هم تجربه کردند و الان می‌گویند شرایط تغییر کرده و ممکن است بازهم همان شرایط ایجاد شود. نگرانی آن‌ها به حق است و نباید خرده گرفت. اگر اطلاعی رسانی صحیح و به موقع در مورد عقد قراردادها و تمدیدی‌ها انجام شود، خیال هواداران راحت می‌شود و مسئولان باشگاه هم می‌توانند با فراغ بال کار کنند.

امثال غفوری می‌توانند کمک حال باشگاه باشند

مهاجم اسبق استقلال در مورد جذب چند بازیکن جوان و همچنین احتمال حضور کاوه رضایی و محمد محبی در تیم، گفت: استقلال در خط حمله دچار مشکل بود، کاوه رضایی بازیکن با تجربه‌ای است و در کنار او سجاد شهباززاده هم می‌تواند برای تیم مثمرثمر باشد. طبق اطلاعاتی که گرفتم، خوشبختانه جوانان خوبی جذب تیم شدند و اگر شرایط قبلی خودشان را حفظ کنند می‌توانند به استقلال هم کمک کنند. بازی در این تیم کار سختی است اما امیدوارم این جوان‌ها هم مانند قائدی و حسین‌زاده، مفید و کمک حال استقلال باشند.

گروسی تصریح کرد: فوتبال برای جوان‌هاست و آن‌ها نتایج را تغییر می‌دهند. البته در کنار این بازیکنان باید دو سه بازیکن باتجربه مثل وریا غفوری باشند تا تیم را به خوبی رهبری کنند و کمک حال باشگاه باشند. بازیکنان با تجربه هستند که می‌توانند هماهنگی خوبی بین بازیکنان به وجود بیاورند و از بروز مشکلات جلوگیری کنند. غفوری هنوز هم بازیکنی خوب و آماده است. او چون سالم زندگی می‌کند می‌تواند کمک خوبی برای استقلال در فصل جدید هم باشد.

دانشگر هرچه گرفته نوش جانش اما برای استقلال بازیکن زیاد است

وی در مورد جدایی دانشگر و شایعاتی که در مورد مبلغ پرداختی سپاهان به این بازیکن مطرح شده، گفت: برای تیم بزرگ استقلال بازیکن زیاد است. هرکسی آزاد است برای زندگی خودش تصمیم بگیرد. دانشگر هم حتما به جمع بندی رسیده که این تصمیم برای زندگی‌اش بهتر است. او در استقلال زحمات زیادی کشید و حالا هرچقدر گرفته نوش جانش اما در استقلال هر کسی برود، یک نفر دیگر می‌آید. دانشگر از استقلال رفت حالا نفر بعدی می‌آید و جای او را پر می‌کند.

چرا سقف قرارداد درست در زمان فعالیت استقلال مطرح می‌شود؟

پیشکسوت استقلال در مورد تصمیم سازمان لیگ برای تعیین سقف قرارداد که گفته می‌شود به میزان 8 میلیارد تومان خواهد بود و قراردادهای بالاتر از آن ثبت نمی‌شود، اظهار داشت: محدودیت و سقف قرارداد باید برای باشگاه‌ها تعیین شود نه بازیکنان، یعنی به باشگاه‌ها بگویند فقط تا این حد می‌توانید در نقل و انتقالات هزینه کنید. برای این مساله هم جریمه‌هایی مانند محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی یا موارد دیگر را در نظر بگیرند. تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان جوابگو نیست و مانند گذشته کارهای دیگری انجام می‌دهند که فوتبال را از شرایط خوب خودش دور می‌کند. اگر این محدودیت برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شود بهتر است.

گروسی تصریح کرد: اما نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها درست زمانی که استقلال شروع به فعالیت در نقل و انتقالات و بستن قرارداد می‌کند، مطرح می‌شوند؟ تیم‌های دیگر بازیکنان مدنظرشان را می‌گیرند و قراردادها را می‌بندند اما تا استقلال شروع به کار می‌کند سازمان لیگ هم این حرف‌ها را شروع می‌کند. چرا این حرف‌ها را از روز اول نمی‌زنند؟ فکر می‌کنم در این زمینه شیطنت می‌کنند. این حرف‌ها را مطرح می‌کنند و بازیکنی که می‌خواهد با استقلال قرارداد ببندد دچار تعلل می‌شود. یعنی این بحث‌ها روی روند مذاکرات و بستن قرارداد تاثیر می گذارد و آن را دچار تاخیر می‌کند. به این ترتیب باشگاه استقلال هم تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما