شناسهٔ خبر: 54843327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شاهرود:

اعزام روحانی به روستاها یکی از برکات سازمان تبلیغات اسلامی است

شاهرود- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اعزام روحانی به روستاها یکی از برکات مهم سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: نگاه به مناطق محروم از جمله اولویت‌های مهم شبکه تبلیغی محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی بعد از ظهر چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه شرق استان سمنان به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی در شاهرود، با بیان اینکه گروه‌های جهادی، روحانیان اعزامی، شبکه تبلیغی و … برکات و نعمات خوبی را راهی روستاها کرده‌اند، تاکید کرد: نگاه به توسعه مناطق محروم از مهمترین اقداماتی است که باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد تبلیغی و دینی است که باید آن را مورد حمایت قرار داد، ابراز کرد: طبق مذاکراتی که با استاندار سمنان نیز داشتیم تلاش برای حمایت از شبکه تبلیغی و تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار دارد تا این ارگان و یادگار گرانقدر امام (ره) بتواند به خوبی انجام وظیفه کند.

امام جمعه شاهرود همچنین خواستار همراهی بیشتر ارگان‌های مرتبط با توسعه فرهنگی و تبلیغی شد و گفت: نشست‌های هم افزایی می‌تواند در ارتقای تعاملات مؤثر باشد.

به گزارش مهر در این نشست ائمه جمعه شاهرود، دامغان، دیباج، بسطام، کالپوش و … حضور داشتند همچنین در این نشست پیرامون راهکارهای هماهنگ سازی و ساماندهی تبلیغ بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما