شناسهٔ خبر: 54841808 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بمب‌های نقل و انتقالات پشیمان می‌شوند؟

قانون سقف قرارداد در فوتبال که چند هفته بعد از شروع نقل و انتقالات اعمال شده، می تواند منجر به پشیمانی برخی بازیکنان مانند محمد دانشگر شود.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، محمد دانشگر در ازای قرارداد هنگفتی، همکاری خود را با استقلال قطع کرد و راهی سپاهان شد تا اولین اتفاق غیر منتظره فصل نقل و انتقالات به نام این بازیکن ثبت شد.

رسانه‌ها دستمزد هر فصل این بازیکن را عددی بین 17 تا 25 میلیارد تومان یاد کرده‌اند اما سپاهان می‌گوید قرارداد 70 میلیاردی برای این بازیکن به ازای سه فصل صحت ندارد.

اما نکته ناامید کننده برای دانشگر، اعمال سقف قرارداد از فصل جاری است و هیچ بازیکنی نمی تواند بیش از 8 میلیارد تومان را دریافت کند؛ اتفاقی که می تواند با مشکلات بسیاری برای تیم‌ها و به خصوص بازیکنان همراه شود.

خیلی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر انتخاب‌های خود را صرفا براساس دستمزد انجام می‌دهند و شاید قید تیم محبوب خود را بزنند اما با این اتفاق و اعمال سقف قرارداد شاید دانشگر یکی از بازیکنانی باشد که از انتخاب زود هنگام خود پیشمان شده است.

محمد دانشگر از سال گذشته در استقلال مبلغی بیش از هشت میلیارد تومان را دریافت می کرد و اگر می دانست قرار است سقف قرارداد اعمال شود، شاید با استقلال تمدید می کرد چرا که او در استقلال در مرکز توجهات قرار دارد و طبیعتا زندگی در شهر تهران را هم به زندگی در اصفهان ترجیح دهد.

بازیکنانی که قبل از این محدودیت با تیم های دیگر قرارداد بسته‌اند، کم نیستند و حالا باید دید چه راهکاری را برای آینده خود بعد از اعمال سقف قرارداد انتخاب خواهند کرد.

استقلال محمد دانشگر علیرضا رضایی

نظر شما