شناسهٔ خبر: 54838401 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رودریگو: راز موفقیت رئال، دوستی بازیکنان است

رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال مادرید، از موفقیت‌هایی که فصل گذشته با این تیم کسب کرده بسیار خوشحال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل رویایی را پشت سر گذاشت و موفق شد قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. 
رودریگو یکی از مهره‌های درخشان این تیم در طول فصل گذشته بود و عملکرد خوب او در بازی برگشت برابر منچسترسیتی در سانتیاگو برنابو همیشه در خاطر هواداران رئال مادرید خواهد ماند.
او در گفتگو با آ.اس درباره فصل درخشانی که پشت سر گذاشته اظهار داشت:«این فصلی بود که همیشه رویای آن را در سطح فردی داشتم اما از نظر تیمی حتی از آن هم بهتر بود. این تیم بار دیگر نشان داد که بهترین باشگاه دنیا در درون و بیرون از زمین است. ما بهترین مربی ممکن و بازیکنانی عالی داریم و فصل بسیار خوبی را سپری کردیم.»


این بازیکن برزیلی درباره راز موفقیت رئال مادرید برای رقم زدن این فصل رویایی گفت:«راز پیروزی و موفقیت ما این است که رختکن بسیار خوبی داریم و جو بین بازیکنان عالی است. ما همگی واقعا با هم دوست هستیم.»
رودریگو درباره تلاشی که برای موفقیت در این فصل داشته اضافه کرد:« من می‌دانستم که امسال قرار است سالی کلیدی برای من باشد. بنابراین از ماه ژانویه برنامه‌ریزی دقیقی داشتم که هم مسیر با باشگاه پیش بروم و در نهایت ما توانستیم به اهدافی که برای خودمان تعیین کرده بودیم برسیم.»
این مهاجم رئال مادرید همچنین به اهداف این تیم در فصل آینده اشاره کرده و ادامه داد:« ما می‌دانیم که چالش بزرگ و مهمی پیش روی ما قرار دارد. رئال مادرید همیشه برای قهرمانی و پیروزی به میدان می‌رود و ما امسال هم به دنبال کسب هر شش جامی هستیم که در آن به میدان خواهیم رفت.»

نظر شما