شناسهٔ خبر: 54836802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

چرا اینتر دیبالا را در آب‌نمک خوابانده؟

مهاجم آرژانتینی سابق یوونتوس، عجله‌ای برای پیدا کردن باشگاه جدید ندارد و می‌داند که تنها شانس او برای ماندن در ایتالیا، تیم اینتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، اینتر به دلایل مختلفی «پائولو دیبالا» را در آب نمک خوابانده و همان‌طورکه بپه ماروتا تأیید کرد، جریان مذاکرات طرفین درحال‌حاضر کاملاً متوقف شده است.

مدیران باشگاه اینتر به‌صراحت اعلام کرده‌اند که پیش از این با دیبالا برای امضای قرارداد، ملاقات داشته‌اند اما اکنون به دنبال راه‌های جدیدی هستند تا شرایط را به شکل دیگری تعبیر کنند. بدون شک توافق نداشتن بر سر جزئیات قرارداد، موجب شده همه چیز متوقف شود و دیبالا فعلاً بدون تیم باقی بماند.

اینتر، دیبالا را در آب نمک خوابانده و حتی ۱۰ روز است که با نمایندگان او صحبت نکرده است. آن‌ها طی روزهای اخیر بیشترین تمرکز خود را روی بازگرداندن روملو لوکاکو به صورت قرضی با هزینه هشت میلیون یورو از چلسی گذاشته‌اند، اتفاقی که بالاخره رقم خورد.

محتمل است که به‌رغم فروش الکسیس سانچز توسط اینتر، همچنان تضمینی برای خرید دیبالا وجود نداشته باشد. اینتر همین حالا نیز مهاجمان متعددی در اختیار دارد و حفظ ژکو شاید گزینه منطقی‌تری برای آن‌ها در پنجره فعلی باشد. آن‌ها در تلاش هستند تا چهار مهاجم با کیفیت را در اختیار داشته باشند تا سال آینده رقابت اسکودتو لیگ قهرمانان را جدی تر پیگیری کنند.

بنابراین، تنها می‌توان تصور کرد که با فروش کوریا یا حتی خروج قرضی این بازیکن، جای خالی دیبالا در تیم فراهم می‌شود. از سوی دیگر مهاجم آرژانتینی سابق یوونتوس نیز هیچ عجله‌ای برای پیدا کردن یک باشگاه جدید ندارد و می‌داند که تنها شانس او برای ماندن در ایتالیا تیم اینتر است. پیش از این میلان اعلام کرده که دستمزد پیشنهادی آن‌ها برای دیبالا بسیار کمتر از مبلغ درخواستی است و باشگاه رم نیز به دلیل حضورنداشتن در لیگ قهرمانان اروپا، نمی‌تواند گزینه جذابی برای پائولو باشد.

نظر شما