شناسهٔ خبر: 54836703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

توافق بارسا و تاتنهام؛ مدافع فرانسوی به انگلیس می‌رود

کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا، در این تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تاتنهام در پی تقویت خط دفاعی و حضور پر قدرت در رقابت‌های فصل آینده است و در نظر دارد بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیمش اضافه کند.
حضور آنتونیو کونته در اواسط فصل گذشته در لندن، جان تازه‌ای به این تیم دمید و آنها موفق شدند در رقابتی حساس و نزدیک به آرسنال، جایگاه چهارم جدول رده‌بندی را از آن خود کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را به  دست آورند. 
حالا مدیران این تیم قصد دارند تیم خوبی را در فصل آینده روانه لیگ برتر و رقابت‌های اروپایی کنند و امیدوار هستند که بتوانند گزینه‌های مدنظر کونته را به خدمت بگیرد. 


یکی از این گزینه‌ها کلمنت لنگله است. بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که بارسا آماده فروش این بازیکن است تا شرایط را برای جذب بازیکنان جدید فراهم کند. 
حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که پیشرفت بسیاری در مذاکرات بین این دو باشگاه صورت گرفته و با این که رم هم علاقه زیادی به جذب این مدافع داشته اما به احتمال زیاد، او در تابستان امسال راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد.
هرچند بارسا تنها آماده است تا اجازه انتقال قرضی لنگله را بدهد و قصدی برای فروش دائمی او به تاتنهام در این پنجره تابستانی ندارد. 
با این حال، مدیران تاتنهام به این بازیکن و بارسا هشدار داده‌اند که با توجه به آغاز تمرینات پیش فصل، باید پاسخ نهایی‌شان در این باره را تا پایان هفته جاری اعلام کنند تا مراحل رسمی کردن این انتقال هرچه سریع‌تر انجام شده و لنگله راهی لندن شود.

نظر شما