شناسهٔ خبر: 54836686 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

آقاجری در تذکر شفاهی:

انتصاب مدیران پروازی در مجموعه های پتروشیمی/به انتصابات اینگونه خاتمه دهید

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس از انتصاب مدیران پروازی در مجموعه های پتروشیمی حوزه انتخابیه انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حبیب آقاجری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 8 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آقای رئیس جمهور تا کی باید شاهد انتخاب مدیران پروازی برای پتروشیمی های حوزه انتخابیه باشیم، در حالی که ممنوعیت چنین انتصاباتی را لحاظ کرده اید و مدیران بومی متخصص در این زمینه دارید.

وی ادامه داد: گرانی مواد خوراکی و عدم نظارت به قیمت ها، فشار بسیاری به مردم وارد می کند، نسبت به کنترل قیمت ها اقدام شود. همچنین وزیر راه و شهرسازی درخصوص عدم راه اندازی قطار ماهشهر با وجود داشتن بهترین ایستگاه، توضیح دهد. از سوی دیگر شاهد تصادفات هفتگی در جاده های حوزه انتخابیه هستیم و بنده به مدت دو سال منتظر چهاربانده شدن آنها هستیم، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: مردم این منطقه با مشکل جدی آب شرب و کشاورزی مواجهند و تا دیر نشده فکری به حال مردم کنید. همچنین از وزیر جهاد کشاورزی می خواهم اسکله نیمه کاره حوزه انتخابیه را تکمیل کند، چرا که به دلیل نبود موج شکن و روشنایی لازم، ماهیگیران در رنج هستند، از این رو می خواهیم با تخصیص بودجه نسبت به تکمیل این اسکله اقدام شود./

پایان پیام

نظر شما