شناسهٔ خبر: 54835659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دروازه‌بان پرافتخار فوتسال ایران از تیم ملی خداحافظی کرد

تهران- ایرنا- «علیرضا صمیمی» دروازه‌بان پرافتخار تیم ملی فوتسال کشورمان با انتشار پستی از خداحافظی‌اش در رده‌ ملی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا صمیمی که از سال ۲۰۰۸ در تیم ملی فوتسال کشورمان حضور داشت، با انتشار پستی در صفحه خود در اینستاگرام از رده ملی خداحافظی کرد. 

او که هم‌اکنون در تیم مس سونگون بازی می‌کند، با تیم ملی توانسته بود یک سومی جهان و ۲ قهرمانی آسیا را تجربه کند. صمیمی در رده باشگاهی برای تیم‌های علم و ادب مشهد، صدرا شیراز، ملی حفاری اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، دبیری تبریز و مس سونگون ورزقان به میدان رفته و توانسته با تیم‌های خود افتخارات باشگاهی زیادی نیز بدست آورد. 

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال این گلر با سابقه را برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا دعوت نکرد. 

در متن خداحافظی صمیمی آمده است:

از روزی که فوتسال را به عنوان یک شغل و عشق انتخاب کردم برای نوشتن چنین متنی اندکی استرس و نگرانی داشتم اما مثل همه اهالی ورزش برای آن آماده شدم.

من علیرضا صمیمی فرزند ایران زمین با حضور در لباس مقدس تیم ملی ایران به آرزوهای خود در زمینه‌های مختلف رسیدم. وقتی سه دوره جام جهانی را تجربه کردم، وقتی نامم در میان هفت گلر برتر دنیا ثبت شد در پیشگاه الهی سجده کردم.

در این سال‌ها که بیش از ۱۳۰ بازی ملی را پشت سر گذاشتم مدیون لطف و محبت مردم، مربیان، همبازیان و اهالی ورزش قرار گرفتم. اکنون که تصمیم به خداحافظی از تیم ملی کشورم را گرفته‌ام مانند هر ملی پوشی اندوهگین هستم اما می‌دانستم من باید روزی این تصمیم سخت را بگیرم.

اکنون زمانش رسیده و باید بروم اما در این میان قدردان همه شما عزیزانی هستم که همیشه حامی من بودید. از خانواده‌ام بابت همه تلخی‌ها و شیرینی‌های این سال‌ها سپاسگزارم. در سالروز تولدم این تصمیم سخت را گرفته‌ام. مردم شریف ایران، بزرگان و عزیزان و بوشهری‌های بزرگوار امیدوارم من را حلال را کنید.
علی رضا صمیمی فرزند ایران زمین
 

نظر شما