شناسهٔ خبر: 54834668 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

حادثه برای پرواز مشهد_مسقط/لاستیک هواپیما ترکید+جزئیات

19 دی: مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد- مسقط عمان به دلیل ترکیدگی لاستیک به فرودگاه این کلانشهر بازگشت و بدون مشکل به زمین نشست.

صاحب‌خبر -
حسن جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی قشم ایر ساعت ١ و ٢٣ دقیقه بامداد امروز از فرودگاه مشهد برخاست اما خلبان پس از بلندشدن متوجه ترکیدگی لاستیک چرخهای عقب شد که در پی آن با حضور مدیرکل فرودگاههای استان و معاونت عملیات هوانوردی و سایر مسوولان، ایستگاه آتش نشانی فرودگاه مشهد به حالت آماده باش کامل در آمد. 
وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که طبق قوانین باید سوخت هواپیما تمام شود تا به زمین بنشیند، خلبان تا ساعت ٤ و ٤٠ دقیقه در آسمان مشهد پرواز کرد و پس از اتمام سوخت با هدایت کامل نیروهای اداره مراقبت پرواز و با حضور نیروهای ایمنی و آتش نشانی به سلامت به زمین نشست.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی، اورژانس و آتش نشانی مشهد نیز از لحظات اولیه وقوع این حادثه در فرودگاه برای پشتیبانی حضور داشتند. 
جعفری اضافه کرد: ٧٠ مسافر این پرواز به سلامت از هواپیما خارج و به سالن فرودگاه منتقل شدند و بالاخره ساعت 8 امروز با پرواز جایگزین اعزام این مسافران انجام شد.

نظر شما