شناسهٔ خبر: 54834462 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

گزارش درآمدی شهرداری تهران بررسی شد

مهشید جعفری معظم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: گزارش درآمدی شهرداری تهران در خصوص تحقق بودجه این نهاد مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به گزارش عملکرد شهرداری تهران در خصوص بودجه محقق شده گفت: کمیسیون برنامه و بودجه جلسه‌ای را با معاون مالی، معاون معماری شهرسازی و معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران برگزار کرد و در این جلسه وضعیت درآمدی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۰ و ۳ ماه نخست سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که تحقق بودجه شهرداری تهران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل فاصله کمی داشته است.

آخوندی با بیان اینکه این درآمد شهرداری طبیعی است گفت: در سه ماهه اول امسال تعطیلات نوروز، ماه مبارک رمضان و اخلال چند هفته‌ای در سامانه‌های شهرداری را داشتیم که همین موضوع مشکلاتی را ایجاد و منجر به کاهش درآمد شهرداری شد. کاهش صدور پروانه به مدت مشابه سال قبل نیز مزید بر علت شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: در مجموع کمیسیون به شهرداری تاکید کرد که باید برنامه مدون داشته باشد تا در پایان شش ماه به عددی که بودجه تعیین کرده است برسد و توضیحات و دلایلی در رابطه با علل عدم تحقق بودجه مطرح شد و شهرداری اعلام کرد که با رفع موانع و اتفاقات خوبی در حوزه بودجه رخ خواهد داد.

نظر شما