شناسهٔ خبر: 54834064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

رضا نورمحمدی:

دفاع پرسپولیس بدون سیدجلال محک جدی می‌خورد/ امید زیادی به مدافعان و گلر تیم دارم

رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید تیمی در لیگ برتر قهرمان می‌شود که کمتر گل بخورد.

صاحب‌خبر -

رضا نورمحمدی با ذکر این نکته که تیمی‌با خط دفاعی بهتر قهرمان لیگ برتر ایران می‌شود، بیان کرد: در دنیای فوتبال هم کم گل خوردن از اهمیت بالایی برای کسب قهرمانی برخوردار بوده و یکی از فاکتورهای اصلی است. تیمی مثل پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و باید با درس گرفتن از فصل گذشته کمتر گل بخورد تا انشالله بتواند به قهرمانی لیگ برتر برسد.

او با اشاره به خداحافظی سید جلال حسینی یادآور می‌شود: سید جلال حسینی در ۶ سال گذشته ستون اصلی خط دفاع پرسپولیس بوده است. حالا در غیاب کاپیتان، خط دفاع پرسپولیس محک جدی در فصل جدید خواهد خورد و باید از همان بازی اول تیم کم اشتباه کار را شروع کند.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان می‌کند: البته نفرات خوب و با تجربه ای برای مرکز خط دفاع خریداری شده اند که تجربه زیادی دارند. مرتضی پورعلی گنجی سال‌هاست در تیم ملی بازی کرده و تجارب بین المللی زیادی دارد. گئورگی گولسیانی هم به نظر من مدافع با تجربه و خوبی است. به این دو باید علی نعمتی و فرشاد فرجی را هم اضافه کرد که پشت سر خود علیرضا بیرانوند ملی پوش را می‌بینند. به شخصه خیلی امیدوارم این گروه بتواند آمار فوق العاده‌ای در فصل آینده به جای بگذارد.

رضا نورمحمدی در خصوص خرید احتمالی گادوین منشا برای تقویت خط حمله پرسپولیس نیز می‌گوید: به هر حال این تصمیم آقای یحیی گل محمدی است و او باید ببیند کدام بازیکن برای فصل آینده به درد تیمش می‌خورد. آنچه مشخص است در فوتبال فعلی ایران پیدا کردن مهاجم ششدانگ و گلزن سخت است و از طرفی به هرحال گادوین منشا آقای گل لیگ شده است. باید به خریدهای سرمربی پرسپولیس اعتماد کنیم و اجازه بدهیم تیم با آرامش به فصل جدید فکر کند.

نظر شما