شناسهٔ خبر: 54832421 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کدام مربی بازیکن جدیدش را قرض می‌دهد؟

واکنش فولادی‌ها به شایعه استقلالی شدن پهلوان

کدام منطق در فوتبال می‌گوید بازیکنی که یک مربی روی او نظر داشته و باشگاه جذبش کرده بدون اینکه حتی یک دقیقه برای فولاد بازی کند به صورت قرضی در اختیار باشگاه دیگری قرار گیرد؟

صاحب‌خبر -

از صبح دیروز این شایعه در فضای مجازی مطرح شده بود که استقلالی‌ها می‌خواهند احسان پهلوان بازیکن تازه به خدمت گرفته شده فولاد - که فصل قبل در پرسپولیس توپ می‌زد - را به شکل قرضی به خدمت گرفته و در مقابل رضایتنامه دائمی آرش رضاوند را برای ماندن در جمع سرخپوشان خوزستانی صادر کنند. ادعایی که البته فولادی‌ها آن را دور از ذهن می‌دانند. یکی از مسئولان فولاد عصر دیروز پیرامون این شایعه به خبر ورزشی گفت: طبیعی است نظر اول و آخر را در مورد بازیکنان جواد نکونام می‌دهد و او به عنوان سرمربی تیم باید تصمیم بگیرد چه مهره‌هایی باقی بمانند ولی کدام منطق در فوتبال می‌گوید بازیکنی که یک مربی روی او نظر داشته و باشگاه جذبش کرده بدون اینکه حتی یک دقیقه برای فولاد بازی کند به صورت قرضی در اختیار باشگاه دیگری قرار گیرد؟

قطعاً جواد نکونام با سنجیدن همه جوانب احسان پهلوان را به خدمت گرفت و قصد استفاده از او را دارد. چنین شایعاتی در فضای مجازی مطرح می‌شود ولی در دنیای حرفه‌ای فوتبال معمولاً جنبه عملی به خود نمی‌گیرد. خود نکونام هم هیچ حرفی در مورد از دست دادن احسان نزده است. او مرد شماره یک امور فنی تیم ماست ولی بعید به نظر می‌رسد چنین پیشنهادی را قبول کند.

نظر شما