شناسهٔ خبر: 54825826 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراجعه ۱۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند.

صاحب‌خبر -

بر اساس اعلام آمار جدید بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری در هفتمین روز از تیرماه ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته اند که از این تعداد ۲ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست هیچ یک از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام نشد.

بیشتر بخوانید

 هم اکنون ۵ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک هزار و ۸۴۹ نفر می‌باشد.

 هم اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست.

هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان‌های بن، بروجن، کیار، اردل، سامان خانمیرزا در وضعیت زرد و شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ و لردگان در وضعیت آبی هستند.

نظر شما