شناسهٔ خبر: 54818548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرهاد مجیدی | فرهاد مجیدی بازیکن فوتبال | فرهاد مجیدی سرمربی

فرهاد مجیدی در پی جذب بازیکنان ایرانی | نگرانی استقلال از فرهاد مجیدی

روزنامه الاتحاد امارات اعلام کرد که تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی به دنبال جذب یک مهاجم ایرانی در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

صاحب‌خبر -

فرهاد مجیدی بازیکن و سرمربی معروف و مشهور فوتبال است. فرهاد مجیدی مدت زیادی بازیکن تیم استقلال بود. فرهاد مجیدی سپس مربی‌گری تیم استقلال را به عهده گرفت. فرهاد مجیدی توانست تیم استقلال را بدون باخت در لیگ برتر امسال به قهرمانی برساند. فرهاد مجیدی حالا سرمربی‌گری تیم اماراتی اتحاد کلباء را پذیرفته. فرهاد مجیدی در این تیم دست به اصلاحاتی اساسی زده است.

فرهاد مجیدی

همراهی بازیکنان ایرانی با فرهاد مجیدی

به گزارش الاتحاد، فرهاد مجیدی بعد از قهرمان کردن استقلال در لیگ برتر ایران به عنوان سرمربی جدید اتحاد کلباء انتخاب شد.

مجیدی به دنبال تغییرات در تابستان و جذب بازیکنان جدید است. این مربی ایرانی جلسه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار کرد تا درباره نقل و انتقالات با آن‌ها صحبت کند و اسامی بازیکنان مورد نظر خود را به آن‌ها بدهد.

در فهرست فرهاد مجیدی نام یک مهاجم ایرانی به چشم می‌آید و او از مدیران باشگاه خواسته است که زمینه جذب این بازیکن را مهیا کنند.

این روزنامه اماراتی نامی از این مهاجم به میان نیاورده است، اما به نظر می‌رسد که گزینه مورد نظر مجیدی حسین زاده است که گمانه زنی‌های زیادی درباره جدایی او از آبی پوشان به گوش می‌رسد هر چند که او با تیم قرارداد دارد.

پیش از این هم روزنامه‌های اماراتی از مهدی قایدی به عنوان یکی از گزینه‌های مورد علاقه مجیدی برای تقویت خط حمله اتحاد کلباء یاد کردند.

این تیم اماراتی فصل قبل در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت و باید دید که با مجیدی چه نتایجی کسب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

فرهاد مجیدی

به گزارش برنا به نقل از ایرنا، فرهاد مجیدی پس از اتمام لیگ بیست و یکم که با قهرمانی آبی‌پوشان همراه بود، استقلال را رها کرد تا سرمربی‌گری اتحاد کلبا امارات را برعهده بگیرد.

 

مجیدی که این روزها پیگیر شرایط تقویت تیمش برای فصل بعد است در حال بررسی گزینه‌های خارجی است تا بتواند آنها را جذب کند.

در همین راستا یکی از سایت‌های اماراتی فاش کرد که سرمربی ایرانی اتحاد کلبا دو بازیکن ایرانی را می‌خواهد.

اولین بازیکنی که شاید به تیم مجیدی بیاید مهدی قایدی است. این بازیکن با شباب الاهلی قرارداد دارد اما عملکرد ضعیف وی موجب شده تا قایدی به درهای خروج این تیم نزدیک شود و احتمالا به صورت قرضی به اتحاد کلبا برود.

همچنین مجیدی به احتمال فراوان یک مدافع ایرانی را هم به اتحاد کلبا خواهد برد. این گمانه زنی مطرح می‌شود که مجیدی یکی از بازیکنانی که قبلا در استقلال با او کار کرده را همراه خود به تیم جدیدش می‌برد.

از طرفی مهدی مهدی‌پور هم در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان قرار دارد و گفته می‌شود العربی برای جذب او اقداماتی انجام داده اما رابطه خوب او با مجیدی شاید این بازیکن را هم به فوتبال امارات ببرد.

فرهاد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. او دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام فرزاد دارد.فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود. 

ورود فرهاد مجیدی به دنیای فوتبال

فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود و فعالیت خود رااز تیم های پایه آغاز کرد. اولین تیم رسمی و تقریباً مطرح او جوانان کشاورز بود. تیمی که با کمبود امکانات مواجه بود اما با این حال این مساله باعث نشد تا فرهاد مجیدی فوتبال را کنار بگذارد.

حضور فرهاد مجیدی در استقلال

فرهاد مجیدی پس از درخشش در تیم بزرگسالان بهمن در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۹ سالگی  به استقلال تهران پیوست. شم بالای گلزنی و هوش فوق العاده او باعث شد که به یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازیکنان آن زمان استقلال تبدیل شود. به واقع می توان از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از ستاره های اواخر دهه هفتاد نام برد. مجیدی سال‌ها برای استقلال بازی کرد و همین مساله باعث شد که حتی امروز محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال داشته باشد.

بازی فرهاد مجیدی در تیم‌های الاهلی و العین امارات

فرهاد مجیدی پس از الوصل به الاهلی رفت. در آنجا نیز بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. در سال ۲۰۰۳ به عنوان بازیکن قرضی به تیم العین امارات پیوست تا در جام باشگاه‌های امارات به میدان برود. او آن سال در بازی نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا و در برابر دالیان درخشید و به یک قهرمان تبدیل شد.گل رویایی فرهاد مجیدی در آن بازی العین را به فینال جام باشگاهای آسیا برد و در آخر او با العین قهرمانی در آسیا را تجربه کرد. او دوباره به الاهلی پیوست. فرهاد مجیدی در طول مدت حضور در الاهلی حدود ۱۳۰ گل برای این تیم به ثمر رساند و در سال ۲۰۰۶ با این تیم قهرمان لیگ امارات شد.

فرهاد مجیدی

بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال

فرهاد مجیدی سرانجام در سال ۸۶ یعنی لیگ هفتم حرفه ای با مدیریت  فتح ا… زاده و سرمربیگری مرحوم ناصر حجازی پس از حدود شش سال دوری به فوتبال ایران برای بار سوم به استقلال بازگشت. او در حالی به استقلال پیوست که مدیران پرسپولیس نیز به دنبال جذب او بودند.

فرهاد مجیدی پس از رفت و آمدهای فراوان بلاخره کارت آی تی سی خود را دریافت کرد تا این روزها به عنوان شاه مهره آبی ها از او یاد شود. در این بین می توان گل او به علیرضا حقیقی، دروازه بان وقت پرسپولیس، در دربی را که در نهایت با پیروزی تیم استقلال همراه شد را مهم ترین اتفاق دوره ی دوم حضور فرهاد مجیدی در ایران بدانیم.

نظر شما