شناسهٔ خبر: 54806200 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

سکه امامی به نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت

در معاملات امروز بازار طلا و سکه به دنبال اخبار مربوط به شروع مذاکرات و کاهش قیمت دلار، قیمت طلا و سکه روند کاهشی را تجربه کرد به طوریکه سکه امامی با کاهش ۳۰۰هزارتومانی به نیمه کانال ۴۰۰ هزار تومان بازگشت.

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۴ میلیون و ۴۴۲ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته معادل ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش ۳۰۰۰ هزار تومانی را ثبت کرده است.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بیش از ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون تومان ثبت شده که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵میلیون ۳۸۷ هزار تومان حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل۲ میلیون ۹۵۰ هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته معادل ۳میلیون و ۵۰ هزار تومان، حدود ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و۳۲۰ هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴۹۵ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۷۱۸ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون ۳۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما