شناسهٔ خبر: 54801295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

تمام پرسپولیس در انتظار تمام‌کننده‌های گلزن

مهر

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فصل گذشته به نایب قهرمانی لیگ برتر رسید که این تیم با ۴۴ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشت اما یحیی گل محمدی از عملکرد مهاجمان خود راضی نبود تا هر یک از آنها به صورت چرخشی در ترکیب قرار بگیرند.

مصدومیت عیسی آل کثیر در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فصل گذشته سبب شد تا مهدی عبدی و حامد پاکدل تبدیل به امیدهای گلزنی این تیم شوند اما آسیب دیدگی پاکدل در ادامه راه باعث شد تا گزینه‌هایی نظیر وحید امیری و امید عالیشاه نیز برای افزایش شانس گلزنی این تیم در ترکیب قرار بگیرند.با این حال آنها عالیشاه و امیری نیز دچار آسیب شدند و عبدی هم نتوانست انتظارات را برآورده کند تا یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات زمستانی سراغ شیرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پاختاکور برود.

تمیروف با وجود دوندگی زیاد در ترکیب پرسپولیس و حضور مستمر در جمع بازیکنان اصلی تیم نتوانست آمار قابل قبولی برای باز کردن دروازه حریفان داشته باشد تا با وجود داشتن قرارداد در لیست خروج این تیم قرار بگیرد.
میانگین گلزنی پرسپولیس ۴۸/‏۱‬ در هر بازی از فصل گذشته بود اما این آمار نیز نتوانست گل محمدی را راضی نگه دارد تا حالا با توجه به کنار گذاشتن آل کثیر و تمیروف سراغ گزینه‌های خارجی رفته و با چند گزینه صحبت کنند.
کاسیانو مهاجم فصل گذشته ویزلا پرتغال و گادوین منشا بازیکن پیشین مس رفسنجان گزینه‌های خرید پرسپولیس هستند تا آنها در کنار مهدی عبدی و امید عالیشاه آمار گلزنی این تیم را افزایش دهند.

عملکرد تحسین بر انگیز رضا درویش در جذب بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی باعث شده تا هواداران این تیم امیدوار به خلق موقعیت های گلزنی در بازی های فصل پیش رو باشند اما برای گلزنی باید چشم انتظار درخشش ساق پای مهاجمان خارجی باشند تا دروازه حریفان را فرو ریخته و نوید بازگشت به مسیر قهرمانی را بدهند.

برچسب‌ها:

نظر شما