شناسهٔ خبر: 54795567 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تکواندو قهرمانی آسیا؛

۳طلا، ۵نقره و ۲برنز حاصل‌کار ایران در چانچئون

تیم‌ملی تکواندوی کشورمان با کسب سه مدال طلا، پنج نقره و دو برنز به کار خود در تورنمنت آسیایی کره‌جنوبی پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور از روز جمعه آغاز شد و این تورنمنت به‌مدت چهار روز در سالن «هوبان» شهر چانچئون کره‌جنوبی ادامه داشت و امروز برای نمایندگان ایران رسماً به پایان رسید.

در روز پایانی مسابقات، فرزان عاشورزاده نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم کشورمان در دیدار اول خود برابر «لیانگ» از کشور چین، یکی از عنوان‌داران تکواندوی جهان در دو راند نزدیک مبارزه را ۱۳ بر ۱۳ و ۱۳ بر ۱۰ واگذار کرد و نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

امیرمحمد بخشی هم در وزن ۸۰- کیلوگرم ابتدا «رامش حسینی» از افغانستان را از پیش‌روی برداشت اما در مرحله یک‌چهارم حریف «سئو» از کره‌جنوبی نشد و در راندشماری، دو بر یک (هشت بر هفت به سود بخشی در راند اول، ۱۰ بر سه به نفع نماینده کره‌جنوبی در راند دوم و پنج اخطاره‌شدن بخشی در راند سوم) مبارزه را واگذار کرد.

تیم‌ملی تکواندوی ایران در این تورنمنت با تلاش زنان و مردان کشورمان موفق به کسب سه طلا، پنج نقره و دو برنز شد. ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده سه طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاج‌موسایی، مبینا نعمت‌زاده، نسترن ولی‌زاده و علی نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز دو مدال برنز برای کشورمان کسب کردند.

نظر شما