شناسهٔ خبر: 54795317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سپاه ‌حوضچه آرامش نیروگاه شهید سلیمی نکا را بعد از ۱۵ سال لایروبی کرد‌

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه سپاه ‌حوضچه آرامش نیروگاه شهید سلیمی نکا را بعد از ۱۵ سال لایروبی کرد‌، گفت: مدیران نیروگاه از نیروی دریایی سپاه برای رفع این مشکل کمک خواستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری که برای بازدید از استحکامات و پروژه‌های دفاعی ـ امنیتی به شرق استان مازندران سفر کرده بود از اقدام جهادی نیروی دریایی سپاه برای رفع گل و لای ‌حوضچه آرامش نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این بازدید اظهار داشت: قبل از ورود نیروی دریایی سپاه دو مشکل تامین امنیت و پایین آمدن سطح تولید برق نیروگاه به دلیل وجود گل و لای در حوضچه آرامش نیروگاه وجود داشت که اینها موجب می‌شد آب کافی برای خنک کردن توربین‌های نیروگاه نرسد.

وی اضافه کرد: آخرین باری که لایروبی انجام شد، 15 سال پیش بود تا اینکه مدیران نیروگاه از نیروی دریایی سپاه برای رفع این مشکل کمک خواستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: از سال 1398 وارد عمل شدیم و در 2 سال‌ونیم گذشته لایروبی بخش عظیمی از محیط دریایی مربوط به نیروگاه انجام شد.

انتهای پیام/864/

نظر شما