شناسهٔ خبر: 54795055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

قالیباف در همایش قوه قضائیه:

مسیر تحول در قوه قضائیه با روحیه حق‌طلبانه طی می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دستگاه قضا با طی کردن سلسله مراتب این قوه، به تار و پود این حوزه آشنا است، از این رو به درستی مسیر تحول را با روحیه حق‌طلبانه و حق‌مدارانه‌ طی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در همایش سراسری قوه قضائیه ضمن گرامیداشت ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و خدا قوت به همه فعالان این حوزه، گفت: خدای بزرگ را شاکر هستیم، این منت را بر سر یکایک ما گذاشت که حیات ما در این مقطع زمانی قرار داده است. مقطعی که افتخار پیدا کردیم از ابتدای جوانی و ورود به جامعه در سایه ولایت و اهل بیت نفس بکشیم و امید داریم همه ما در این مسیر پایدار و ثابت قدم و عاقبت به خیر شویم.

وی تصریح کرد: همچنین به روح پرفتوح همه شهدا به ویژه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران او، دیگر شهیدان قوه قضائیه و بسیاری از شهدایی که در شرایط سخت و ناامنی‌ها، گمنام و صادقانه و حق‌مدارانه در عرصه قضاوت فعالیت کردند و به شهادت رسیدند، سلام و درود می‌فرستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به سهم خود از زحمات همه عزیزان قوه قضائیه تشکر می‌کنم. دیروز در نشست با دوستان قوه قضائیه به این موضوع اشاره کردم، که با تدبیر و دقت نظر مقام معظم رهبری در انتصاب اخیر این قوه، روند تحول در مجموعه قوه قضائیه مشهود است؛ آنچنان که هرروز نسبت به حرکت رو به جلو امیدوارتر می‌شویم.

قالیباف افزود: به سهم خود از حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای ریاست محترم قوه قضائیه تقدیر و تشکر می‌کنم؛ کسی که بیش از چهل سال در این مجموعه خدمت کرده و از قضات برجسته، برتر و نمونه کشور است و با طی کردن سلسله مراتب این قوه، به تار و پود این حوزه آشنا است، از این رو به درستی مسیر تحول را با روحیه حق‌طلبانه و حق‌مدارانه طی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: مهر

نظر شما