شناسهٔ خبر: 54794640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

ستاره استقلال: می‌خواهم تحت هر شرایطی جدا شوم

درباره آخرین وضعیت امیرحسین حسین‌زاده اینطور به‌گوش می‌رسد که این بازیکن برای جدایی از استقلال عزم جدی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روزنامه فرهیختگان، تیم فوتبال استقلال اگرچه تا این جای کار در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات عملکرد مطلوبی ارائه نداده و از سوی دیگر حریف سرخ‌پوش این تیم تا امروز حداقل روی کاغذ نمره بهتری را کسب کرده است اما به نظر می‌رسد روزهای خوش آبی‌ها نیز درحال فرارسیدن باشد و احتمالا طی روزهای آینده اخبار خوشایندی برای آبی‌ها منتشر شود. بعد از اینکه استقلالی‌ها شنبه صبح خبر بازگشت مرادمند و تمدید قرارداد این بازیکن را منتشر کردند در ادامه نیز اخبار امیدوارکننده دیگری طی امروز و دیروز پیرامون نقل‌وانتقالات استقلال منتشر شد، با این حال به نظر می‌رسد برخی اتفاقات در این زمینه طی روزهای آینده محقق خواهد شد.

در همین راستا قرار است مذاکرات با بازیکنان جدید ادامه پیدا کند، این درحالی است که صحبت‌ها با برخی بازیکنانی که قصد تمدید دارند نیز آغاز شده و احتمالا طی یکی، دو روز آینده اخبار نهایی توافقات منتشر خواهد شد.

البته باشگاه استقلال فقط به تمدید با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده، فکر نمی‌کند و مذاکره برای تمدید با آن دسته از بازیکنانی که هنوز قرارداد دارند هم قرار است ادامه پیدا کند. در همین راستا شنیده می‌شود مهدی مهدی‌پور، هافبک دفاعی جنگنده آبی‌ها که فصل گذشته با درخشش در ترکیب تیمش به تیم ملی نیز راه پیدا کرد به‌زودی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند و برای فصل جدید هم به کار خود با آبی‌پوشان ادامه خواهد داد. پیش از این گفته می‌شد مهدی پور در قراردادش بند فسخ دارد که این موضوع از طرف مدیران باشگاه تکذیب شد.

درباره آخرین وضعیت امیرحسین حسین‌زاده نیز اینطور به‌گوش می‌رسد که این بازیکن برای جدایی از استقلال عزم جدی دارد تا جایی که در بین همبازیانش در تیم ملی در اردوی اخیر این تیم این‌چنین مطرح کرده است که از بلژیک به وی پیشنهاد مناسبی رسیده و می‌خواهد برای فصل جدید تحت هر شرایطی از جمع آبی‌پوشان جدا شود، هرچند برخی اقدامات نیز برای حفظ این بازیکن از سوی باشگاه انجام شده است.

از سوی دیگر مذاکرات با محمد محبی هم از سوی استقلالی‌ها آغاز شده و به نظر می‌رسد درصورتی‌که حسین‌زاده از این باشگاه جدا شود، استقلالی‌ها می‌توانند روی محبی برای جایگزینی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کنند، هرچند سپاهان هم به‌طورجدی دنبال برگرداندن این بازیکن به اصفهان است.

برچسب‌ها:

نظر شما