شناسهٔ خبر: 54793695 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پالیزبان: رکوردهای خوبی در جام جهانی پاریس ثبت کردیم

کماندار کشورمان گفت: سطح جام جهانی در تیراندازی با کمان همیشه بالاست و مسابقات فرانسه جزو مسابقاتی بود که اکثر کشورها با تیم کامل در آن شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدصالح پالیزبان در خصوص مرحله سوم جام جهانی تیراندازی با کمان در پاریس، اظهار داشت: من معتقدم این مسابقات بسیار خوب بود. سطح جام جهانی در تیراندازی با کمان همیشه بالاست ولی مسابقات فرانسه جزو مسابقاتی است که در آن  اکثر کشورها با تیم کامل در آن شرکت می‌کنند و کشوری نیست تمایل نداشته باشد در مسابقات پاریس حاضر نشود.

وی در ادامه افزود: تلاش خود را کردیم‌ البته منجر به کسب مدال نشد اما رکوردهای خوبی ثبت کردیم  به خصوص در میکس تیم فوق‌العاده عمل کردیم. آخرین مدال میکس تیم را خود من در جام جهانی شانگهای چین در 4 سال پیش کسب کردم و بعد از آن ایران هیچ مدالی در جهانی میکس نداشته و می‌توان گفت این بهترین عملکرد ما بعد از آن مدال بود. در این مسابقات موفق شدیم دانمارک که از قدرت‌های این رشته در جهان است را در تیر طلایی شکست دادیم. ما در همین دیدار رکورد 155 را ثبت کردیم که از بالاترین رکورد‌ها در بخش میکس مسابقات پاریس بود.

کماندار کشورمان تاکید کرد: بعد از شکست دانمارک با تیم فرانسه رو‌به‌رو شدیم که با اختلاف نزدیک شکست خوردیم. فرانسه در این مسابقات مدال نقره گرفت. به هر حال آنها در زمین خودشان بازی کردند و میدانی بود که در آن تمرینات زیادی داشتند و کاملا آماده بودند. اگر ما یک مرحله دیرتر با فرانسه دیدار می‌کردیم، بدون شک در جمع 4 تیم پایانی حاضر می‌شدیم و شانس کسب مدال را داشتیم.

پالیزبان عملکرد خود در این مسابقات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رقابت بسیار خوبی بود و نتایج خوبی هم کسب شد و از نتایج آن راضی هستم. امیدوارم در رویداد بعدی یعنی بازی‌‌های کشورهای اسلامی هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و دست پر به کشور باز گردیم. مسابقات فرانسه تجربه خوبی برای ما بود و حداقل خود من آمادگی لازم را کسب کردم تا آماده‌تر در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنم‌.

نظر شما