شناسهٔ خبر: 54793564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

سندروم عجیب یحیی گل محمدی در پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها که نتوانستند مهاجم ایرانی جذب کنند، به دنبال خرید دو مهاجم خارجی هستند.

صاحب‌خبر -

سندروم عجیب یحیی گل محمدی در پرسپولیس

پرسپولیس در سال های اخیر بازیکنان خارجی زیاد و بی کیفیتی جذب کرده است. از جونیور براندائو گرفته تا پولیانسکی و پریموف و بودیمیر. بازیکنانی که هیچ کیفیتی نداشتند و تنها هزاران دلار به این باشگاه ضرر مالی رساندند. در فصل قبل هم سه بازیکن تاجیک و ازبک توسط گل محمدی جذب شدند که آنها هم کیفیت مطلوب را نداشتند.

حال برای فصل جدید یحیی گل محمدی دوباره به سراغ یک بازیکن خارجی دیگر رفته و به نظر می رسد کار انتقال این بازیکن به پرسپولیس تمام است و به زودی راهی تهران خواهد شد. کاسیانو مهاجم برزیلی مدنظر سرخها هم جزو آن دسته بازیکنانی است که عملکردش در تیم های مختلف گواه آن است که او را هم باید در کنار بازیکنان بی کیفیت قرار داد.

اما نکته جالب ماجرا این است که به غیر از داستان جذب کاسیانو، پرسپولیس به‌دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر است. گفته می‌شد شیمبا، مهاجم فولاد خوزستان موردنظر پرسپولیسی‌هاست اما وی به رفسنجان خواهد رفت. همچنین نام دیاباته نیز مطرح شد اما به‌علت سن بالا، مصدومیت زیاد و البته عدم دوندگی و نوع فوتبالش یحیی تمایلی به جذب این بازیکن ندارد.

به نظر می رسد پرسپولیسی ها دچار سندروم جذب بازیکن خارجی شدند و حتما در هر فصل باید دلارها را خرج این بازیکنان بی کیفیت بکنند.

نظر شما