شناسهٔ خبر: 54793328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

سارق مسلح طلافروشی قرچک در کمتر از ۲۰ دقیقه دستگیر شد

قرچک- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: سارق مسلح طلافروشی قرچک در کمتر از ۲۰ دقیقه از سرقت دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سردار کیومرث عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات سرقت عصر یکشنبه از طلافروشی قرچک اظهار داشت: این سرقت حوالی ساعت ۱۶ عصر یکشنبه رخ داد و طی آن فردی پس از پرتاب یک شیء آتش زا به داخل مغازه طلا فروشی در یکی از خیابان‌های شهرستان قرچک و سپس تیر اندازی به سمت ویترین مغازه وارد مغازه شد، تا طلاها را به سرقت ببرد.

وی گفت: اما این سرقت با حضور سریع افسر پلیس مستقر در خیابان در محل ناکام ماند و سارق مقداری طلا از داخل ویترین برداشته و به سرعت فرار کرد، اما مأمورین هوشیار پلیس به تعقیب خودرو وی پرداختند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از اعزام سریع تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی پلیس به موقعیت و اجرای طرح مهار و سایر اقدامات پلیسی در راستای دستگیری سارق خبر داد و گفت: هم زمان طی هماهنگی با مراجع قضائی در تعقیب و گریز خودرو سارق و تیراندازی متقابل سر انجام با همکاری پلیس تهران بزرگ خودروی سارق که از محدوده قرچک خارج و وارد تهران شده بود، در سه راه افسریه متوقف و سارق دستگیر می‌شود.

وی افزود: در بازدید از خودرو متهم مقادیری طلاجات شامل تعدادی النگو و انگشتر سرقتی و یک قبضه سلاح کلت کمری با ۱۹ فشنگ جنگی کشف شد.

عزیزی حال عمومی متصدی طلا فروشی که در پی این حادثه مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده است، را مناسب توصیف کرد.

نظر شما