شناسهٔ خبر: 54791233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیشکسوت فوتسال: اصولی نباشد، یکی بدتر از او روی کار خواهد آمد

محمدحسین رضوی

پیشکسوت فوتسال می‌گوید اصولی تقصیر زیادی در لغو شدن بازی‌های دوستانه تیم ملی ندارد و مشکلات سیاسی و اقتصادی دست شمسایی را برای انجام بازی‌های دوستانه در پوست گردو گذاشته است.

صاحب‌خبر -

اکبر تقوی، پیشکسوت فوتسال در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص لغو شدن بازی‌های دوستانه تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا اظهار شد: شرایط و اوضاع فدراسیون خوب نیست و دلایل مختلفی سبب برگزار نشدن بازی‌های دوستانه تیم ملی شده است و تنها وحید شمسایی می‌تواند با تجربه و اعتباری که دارد این مسائل را حل کند.

وی ادامه داد: فدراسیون مشکل اقتصادی زیاد دارد و اصلی‌ترین مسئله آن، مشکلات اقتصادی هستند. فوتسال ایران جزو برندهای فوتسال جهان است اما متاسفانه هم به دلیل مسائل سیاسی و هم به دلیل مشکلات اقتصادی، شاهد این هستیم که بازی‌ها پشت سر هم لغو شوند. البته کلا شرایط اقتصادی فوتسال حاکم بر جهان خوب نیست و این مسائل دست به دست هم دادند تا دست تیم ملی از بازی‌های دوستانه کوتاه بماند.

تقوی در خصوص نقش فدراسیون و قصور اصولی در این امر توضیح داد: باید دلایل ریز آن بررسی شود. نمی‌توان همه تقصیرها را گردن اصولی انداخت زیرا در دوره‌های قبلی هم ما مشکل برگزاری بازی دوستانه داشتیم و سرمربی‌های قبلی تیم ملی هم از این موضوع می‌نالیدند. اصولی باید ببیند اگر می‌تواند بماند و اگر نمی‌تواند برود. این که بخواهیم پشت هم انتقاد کنیم، کار درست نمی‌شود. اصولی آمده کمک کند و خودش باید ببیند شرایطش را دارد یا خیر. به هر حال زمان می‌برد تا او در کار جا بیافتد و فکر می‌کنم هر شخص دیگری هم جای او بود، همین اتفاقات می‌افتاد. اصولی نباشد، یکی بدتر از او روی کار خواهد آمد.

این پیشکسوت فوتسال در پایان عنوان کرد: متاسفانه برخی بزرگان ما در فوتسال بزرگی بلدی نیستند و فقط به انتقادهای متوالی، چوب لای چرخ تیم ملی و فوتسال می‌کنند و تمرکز آن‌ها را به هم می‌ریزند. در گذشته هم چنین مشکلاتی که آقایان در حال انتقاد از آن هستند، وجود داشته است. شمسایی خوب بلد است که چه کاری انجام دهد و او می‌تواند با توجه به ارتباطاتی که دارد برای تیم ملی کاری انجام دهد.

انتهای پیام

نظر شما