شناسهٔ خبر: 54790953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

جلسه باشگاه چلسی با مدیر برنامه‌های رونالدو

 

 سران باشگاه چلسی با خورخه مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو دیدار داشتند تا زمینه انتقال این بازیکن به جمع آبی‌های لندن را فراهم کنند. در روزهای اخیر خبرهای درباره علاقه بایرن مونیخ به جذب رونالدو به گوش رسیده که این باشگاه آلمانی به این موضوع واکنش نشان داد و آن را رد کرد. اکنون گزارش شده است که مسئولان باشگاه چلسی دیداری با خورخه مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو داشتند تا بتوانند این بازیکن پرتغالی را برای فصل بعد به خدمت بگیرند. منچستریونایتد فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور ندارد و همین امر ممکن است باعث رفتن فوق ستاره پرتغالی از جمع شیاطین سرخ شود. هر چند اریک تن هاگ، سرمربی هلندی یونایتد اعلام کرده است که تمایل دارد رونالدو را در تیمش نگه دارد.

 

موناکو توافق با مینامینو را تایید کرد

 

بازیکن ژاپنی تیم فوتبال لیورپول فصل آینده در لیگ دسته اول فوتبال فرانسه دوران بازیگری‌اش را ادامه خواهد داد.به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تاکومی مینامینو هافبک ژاپنی لیورپول با جدایی از این تیم راهی موناکو شد.با توجه به ورود دو مهاجم جدید به لیورپول مانند فابیو کاروالیو و داروین نونیس، مینامینو شانس کمی برای خودش جهت رسیدن به ترکیب اصلی قائل بود و به همین دلیل هم تصمیم گرفت که در تیمی دیگر شانس خود را امتحان کند..کلمنت گفت: سبک بازی مینامینو به بازی ما نزدیک است و اطمینان داریم که او می‌تواند خرید خوبی برای ما باشد. گزارش‌ها حاکی از این است که این هافبک ژاپنی با ۱۵ میلیون یورو راهی موناکو شده است. مینامینو در سال ۲۰۲۰ به لیورپول پیوست و تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد داشت. او به صورت قرضی ۶ ماه در ولورهمپتون بازی کرد.

 

جذب چند بازیکن با نظر ساپینتو

 

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی جدید آبی‌ها باید چند بازی در تیم پیش برود تا بتوان درباره عملکرد این مربی نظر داد. مهدی کشاورز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ریکاردو سانپینتو و حضور او به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت، اظهار کرد: مربی را نمی‌توان با چند روز شناخت. مربی باید کمبودهای خود را برطرف کند و بعد از چند بازی، می‌توان روی این مربی نظر داد. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. کسی فکرش را نمی‌کرد که استقلال بدون شکست قهرمان لیگ شود اما این اتفاق رخ داد. استقلال باید چند بازیکن با نظر سرمربی بگیرد. مربی باید بگوید که در این نقاط و پست‌ها بازیکن می‌خواهد و مدیریت باید برنامه‌ریزی کند. الان پرسپولیس در نقل و انتقالات فعالیت می‌کند اما استقلال باید کار خود را پیش ببرد و مربی هم باید نظر خود را در این رابطه اعمال کند.

 

تخصیص بودجه فدراسیون‌ها براساس شفافیت است

 

سیدمحمد پولادگر، از توزیع و تخصیص عادلانه اعتبارات بخش قهرمانی به فدراسیون‌های ورزشی با توجه به عملکرد و سوابق‌شان خبر داد و گفت: باید پشتیبان همه فدراسیون‌ها باشم نه یک فدراسیون خاص. در بحث تخصیص و توزیع بودجه فدراسیون های ورزشی، حساب دو دو تا چهار است. همه چیز شفاف و واضح است. ما یک بودجه مشخص ورزش قهرمانی داریم که باید به ۵۰ فدراسیون ورزشی تخصیص بدهیم. این نمی شود که به یک فدراسیون بیشترین بودجه را بدهیم و یک فدراسیون را اصلا نبینیم. اینکه سهم سایر فدراسیون‌ها را برای فدراسیون خودمان بخواهیم اسمش مطالبه‌گری و حق طلبی نیست، بی عدالتی است. پولادگر با تاکید بر اینکه کشتی ورزش ملی و مدال آور کشور ماست، گفت: اصلا بخاطر همین ویژگی بیشترین بودجه به این فدراسیون اختصاص یافته است.

برچسب‌ها:

نظر شما