شناسهٔ خبر: 54790649 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حاج‌رسولی‌ها:

مسجدمحوری از موضوعات کلیدی مدیریت شهری اصفهان است

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت یکپارچه واحد شهری لازمه تحقق اهداف عالی شهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها در نشست هم‌اندیشی با روحانیون و معتمدان منطقه چهار شهرداری، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر یکشنبه هر هفته در سطح محلات حضور می‌یابند و در دیدار چهره به چهره با شهروندان در صدد احصا و رفع مشکلات هستند.

وی ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ با معتمدان محلات از سیاست‌های شورای اسلامی شهر است، لذا بر این ملاقات‌ها و نشست‌های هم‌اندیشی تاکید داریم.

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه معتقد هستیم هر شهر را مردم آن شهر می‌سازند، تصریح کرد: مسجدمحوری از موضوعات کلیدی در این دوره مدیریت شهری است، زیرا هر چه مساجد قوی‌تر باشند و تشکل‌های فرهنگی در مساجد و محلات قوی‌تر عمل کنند، هزینه‌های شهر کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری اصفهان ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، گفت: اعتقاد راسخ داریم اگر کارها به مردم واگذار شود، مردم بهتر تصمیم می‌گیرند، لذا با مدیریت اعتبارات سعی در رفع مشکلات محلات مختلف داریم.

حاج‌رسولی‌ها تاکید کرد: مدیریت یکپارچه واحد شهری لازمه تحقق اهداف عالی شهر است.

نظر شما