شناسهٔ خبر: 54790568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی استان کرمانشاه دوشنبه با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود

قصرشیرین- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: ادارت، بانک ها و مراکز آموزشی ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در روز دوشنبه ششم تیرماه با ۲ ساعت تاخیر شروع بکار می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، غلامرضا شهبازی افزود: این تصمیم توسط کارگروه اضطرار آلودگی هوای کرمانشاه با هدف حفظ سلامتی و بهداشت شهروندان و به دلیل افزایش غلظت ذرات گرد و غبار در آسمان استان کرمانشاه اتخاذ شده است.

وی با بیان این خبر افزود: بر این اساس  ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان کرمانشاه به غیر از شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین و سنقر" با  ۲ ساعت تأخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در صورت تداوم و استمرار شرایط غبارآلود هوای استان، پیش از پایان ساعت تاخیر اعلام شده، تصمیمات کارگروه در خصوص نحوه فعالیت ادارات و بانکها اطلاع رسانی خواهد شد.

شهبازی اظهارداشت: تمام امتحانات و آزمون های مراکز آموزشی استان طبق برنامه قبلی اعلام شده این مراکز، برگزار می شود.  

استان کرمانشاه در چند سال گذشته با معضل ریزگردها و آلودگی هوا درگیر بوده و این وضعیت به ویژه مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب را کلافه کرده است.

این پدیده نه تنها عوارض جسمی زیادی به مردم استان تحمیل کرده که حتی با بستن منافذ برگ های درختان بلوط، ‌به شدت به جنگل‌های زاگرس هم آسیب زده است.

نظر شما