شناسهٔ خبر: 54790391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش مطرح کرد؛

ضرورت توانمندسازی ورزشکاران در ساختار کلان ورزش

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش با تأکید بر لزوم توجه به آمایشی سرزمینی در توسعه هدفمند ورزش، گفت: توانمندسازی ورزشکاران در ساختار کلان ورزش باید دنبال شود

صاحب‌خبر -
 

 

به گزارش خبرگزاریبسیج، مریم کاظمی پوردر جلسه شورای اداری ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه اولویت‌های و برنامه‌های وزارت ورزش، اظهار کرد: هم اکنون شاهد پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف و به ویژه تربیت نیروی انسانی کارآمد هستیم.

وی در ادامه به برخورداری از زیرساخت‌های علمی و پژوهشی و همچنین ساختار و تشکیلات اشاره کرد و افزود: وجود این مؤلفه‌ها از جمله شاخص‌های اثربخشی است که بیان کننده این بوده باید در فرایند رشد و توسعه همه جانبه ورزش گیلان نگاه حرفه‌ای به آن داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه فرایند توسعه هدفمند ورزش را باید در اجرای دقیق آمایش سرزمین جستجو کرد، گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور باید نگاه پیشران ما در تحقق اهداف بلند مدت ورزش کشور در اجرای طرح آمایش سرزمینی و برنامه ریزی همه جانبه باشد.

وی ادامه داد: برای تحقق این راهبردهای اساسی در فرایند توسعه، انعقاد تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌های اجرایی بویژه وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و نیز هم افزایی بین دستگاهی از اهمیت خاصی برخوردار است.

کاظمی پور با اشاره به لزوم توانمند سازی ورزشکاران در ساختار کلان ورزش، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت دانشگاهی و نیز برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی و همچنین ارتقای سبک زندگی از منظر پرورش جسم و روان می‌توانیم کارآمدی آحاد جامعه را افزایش دهیم.

وی وجود جامعه خیرین ورزش یار را در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا حائز اهمیت دانست و گفت: باید با جلب اعتماد خیرین ورزشیار از این سرمایه بزرگ در اجرای پروژه‌های ورزشی حفظ و حراست کنیم

نظر شما