شناسهٔ خبر: 54790193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲۴ ساعت بدون ابتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری گذشت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست هیچ‌ یک از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید علی درخشان امروز گفت: هم‌اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های بن، بروجن، کیار، اردل، سامان و خانمیرزا در وضعیت زرد و شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ و لردگان در وضعیت آبی هستند.  

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۳ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.  

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست هیچ‌ یک از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام نشد، افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک‌هزار و ۸۴۹ نفر می‌باشد.  

درخشان اظهار داشت: هم اکنون ۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.  

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: هم‌اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۸

نظر شما