شناسهٔ خبر: 54789452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اسکندری تاکید کرد:

اتفاقات مجمع فدراسیون کشتی مورد تایید نیست

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اتفاقات مربوط به مجمع فدراسیون کشتی مورد قبول هیچ کس نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم اسکندری با اشاره به این موضوع که هیچ فدراسیونی نباید عدالت را زیر پا بگذارد اظهار کرد: در ماه‌های اخیر شاهد زیر سوال بردن اقدامات نهاد عالی ورزش کشور و مدیران این وزارتخانه توسط یکی از فدراسیون‌های ورزشی بودیم که این مسئله در صورت تداوم می‌تواند منجر به رنجش و بی‌اعتمادی جامعه نسبت به مدیران ورزش کشور شود.

وی افزود: روز شنبه اتفاقاتی در مجمع فدراسیون کشتی رخ داد که مورد تایید هیچ یک از افراد داخل و بیرون ورزش کشور نیست.

اسکندری ادامه داد: در ورزشی که صفت اخلاق‌مداری سرلوحه امور است، متولیان رشته نباید شان خود و فدراسیون را تنزل دهند و مسائلی نسبت به رئیس مجمع مطرح کنند که منجر به رنجش جامعه ورزش شود. همه ما سید محمد پولادگر را به عنوان مدیری توانمند و شایسته در ورزش کشور می‌شناسیم که افتخارات بسیاری را در فدراسیون تکواندو رقم زده و پس از دو دهه حضور تاثیرگذار، به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مشغول خدمت است.

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد خاطرنشان کرد: دکتر سجادی به عنوان وزیری شایسته و آگاه به امور زمام وزارت ورزش را در اختیار دارد و از تمامی مسائل از جمله موانع، تهدیدها و فرصت‌های جامعه ورزش مطلع است.

وی اظهار داشت: فدراسیون‌های ورزشی به عنوان متولیان امر و در تبعیت از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، می‌بایست مروجان اصول اساسی و نهادینه ورزش کشور باشند و نباید بذر بی‌اعتمادی و ناامیدی را به جامعه تسری و گسترش دهند.

اسکندری افزود: اعضای مجمع فدراسیون کشتی که نام قهرمانان‌شان با پهلوانی گره خورده است به خوبی آگاه هستند که رفتار و سخنان نسنجیده در شرایط کنونی می‌تواند تاثیرات منفی و نامناسبی را در طولانی مدت پدید آورد. شاید اگر از همان ابتدا مماشات با برخی افراد صورت نمی‌پذیرفت شاهد اتفاقات روز گذشته نبودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همکاران گرامی در فدراسیون‌ها و دیگر نهادهای ورزشی موضع خود را مشخص کنند تا از هر گونه رفتار، سخنان و شیوه‌های نسنجیده برای بودجه بیشتر خودداری کنند و اجازه بدهند تا متولیان امر در نهادهای عالی با عدالت و نکات برنامه‌ریزی شده بخش پویا و مردمی ورزش را اداره کنند.

نظر شما