شناسهٔ خبر: 54789314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مجاهدت در عرصه تبیینی ضروری و اجتناب ناپذیر است

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مجاهدت در عرصه فعالیت تبیینی را در راستای تحقق تلاش ها و زحمات پیامبر (ص) و اولیای الهی دانست و گفت: این مجاهدت امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار شامگاه یکشنبه در همایش آموزشی جهاد تبیین در هیئات مذهبی، فعالیت در عرصه جهاد تبیین را یک امر اجتناب ناپذیر و ضروری عنوان کرد و گفت‌: مجاهدت در عرصه فعالیت تبیینی در راستای تحقق تلاش‌ها و زحمات پیامبران و اولیای الهی است و در این مسیر بی شک، کمبودها، سختی‌ها و در کنار آن شیرینی‌ها و برکات الهی نیز خواهد بود.

وی جمع هیئات و مداحان اهل بیت را از مجامع ایمانی و فارغ ار فعالیت‌های اداری و دولتی، دانست و افزود: هدف از این نشست‌ها، احیای امر اهل بیت (ع)، تقویت شعائر الهی و شناخت بیشتر عرصه‌های جهادی و تبیینی در حرکت به سمت تمدن بزرگ اسلامی است.

عضو شورای فرهنگی عمومی مازندران، با بازخوانی فرمایش مقام معظم رهبری، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمود هیئت ما کانون جهاد تبیین باشد، شورای هیئت مذهبی جهت تحقق این مسئله با برنامه ریزی و هم افزایی مستمر این امر را محقق سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با تاکید بر ایجاد فضای امن، با نشاط و بروز در عرصه تبیین، خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی نیز در کنار هیئات مذهبی و مؤسسات و مراکز قرآنی، در میدان عرصه جهاد تبیین در حال نقش آفرینی است که ضمن حفظ فضای سنتی و اصیل عرصه تبلیغ اما بروز رسانی و توجه به ابزارها و لوازم این عرصه، از الزامات فعالیت مؤثر و مطلوب است.

گفتنی است در این همایش آموزشی، حجت الاسلام رمضانی و حجت الاسلام محمدی رفیعی از اساتید حوزه در موضوعات جهاد تبیین و نشاط اجتماعی در هیئات و تشکلهای فرهنگی و مذهبی مطالبی را مطرح کرد.

نظر شما