شناسهٔ خبر: 54789233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار ویژه رفسنجان:

رئیس جمهور از مجتمع مس سرچشمه بازدید می کند

حسین میرزا اسدی

فرماندار ویژه رفسنجان از سفر رئیس جمهور به رفسنجان خبر داد و گفت: قرار است رییس جمهور از معدن مس سرچشمه رفسنجان و احتمالاً فرودگاه این شهر بازدید به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

حسین رضایی عصر امروز پنجم تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: پروژه میدان دام و عرضه دام های سالم را پیگیری خواهیم کرد و طرح آن در یکسال آینده تدوین و در جاده سرچشمه ایجاد خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۶۰ هزار دام سبک در این شهرستان وجود دارد که هر ساله در ایام نزدیک به عید قربان در میادین مختلف شهرستان دام هایی عرضه می شود که بهتر است ساماندهی و در یک محل عرضه شوند ضمن اینکه بحث سالم بودن آن ها هم باید مد نظر باشد. برای عرضه دام ِ سالم، میدان دام ضروری است که پیگیر راه اندازی آن در شهرستان خواهیم بود.

رضایی در بخش دیگر از سخنانش به وجود تعدادی پروژه نیمه تمام در شهرستان اشاره و بیان کرد: به طور مثال در عرصه ورزش ۱۳ پروژه نیمه تمام وجود دارد که طی سفری که ریاست جمهوری در تیرماه امسال به رفسنجان خواهد داشت پیگیر جذب اعتبار برای پروژه های نیمه تمام شهرستان خواهیم بود.

به گفته وی، قرار است رییس جمهور از معدن مس سرچشمه رفسنجان و احتمالاً فرودگاه این شهر بازدید به عمل آورد.

فرماندار ویژه رفسنجان اشتغال را دغدغه خانواده ها دانست و اظهار کرد: در صورتی که اشتغال پایدار ایجاد شود تمام مسایل اجتماعی و فرهنگی حل می شود و برای ایجاد اشتغال پایدار هم نیاز به جذب سرمایه گذاری ها از طریق جذب تسهیلات بانکی و جذب سرمایه های بنگاه های اقتصادی مهم از جمله صنعت مس است.

وی انسجام سیاسی و اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم و مسئولان به دنبال حاشیه سازی نباشند تا شهرستان روند رشد و توسعه را در پیش بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما