شناسهٔ خبر: 54788967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار مازندران: رسانه‌ها پیگیر مصوبات سفرهای مدیران اجرایی باشند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: رسانه‌ها باجدیت مصوبات سفرهای شهرستانی مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران را باهدف تسریع در تحقق وعده های داده شده به مردم را مطالبه و پیگیری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری چالوس در سالن همایش های امامت این شهرستان افزود: مهم تر از انجام سفرهای شهرستانی پیگیری مصوبات سفر است که باید با برنامه‌ریزی اصولی برای تحقق این مصوبات اقدام لازم صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: از اصحاب رسانه می خواهم که با جدیت پیگیر مطالبات مردم استان باشند و با برنامه و به صورت مستمر مصوبات سفرهای شهرستانی مدیران کل را پیگیری کنند.
استاندار مازندران با بیان این که، مردم ولی نعمت مسئولان هستند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به احقاق حقوق تمامی شهروندان مازندرانی مسئولیت دارند.
حسینی‌پور با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد چالوس در حوزه‌های مختلف اقتصادی، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باجدیت پیگیر مصوبات سفر امروز باشند.
وی خاطر اضافه کرد: سفر شهرستانی امروز مدیران دستگاه های اجرایی به چالوس ۴۰ مصوبه داشت که به طور قطع مدیران باید تمامی این مصوبات را طبق زمان مشخص در گام اجرایی قرار دهند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار مازندران امروز یکشنبه در قالب سفر شهرستانی با حضور حدود ۵۰ مدیرکل دستگاه اجرایی به چالوس سفر کرده است.
 بازدید از چند طرح نیمه‌تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به چالوس اعلام شده است.
حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان چالوس دیدار و گفت و گو  کرد. برگزاری نشست شورای اداری شهرستان هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به چالوس بود.
پیشتر استاندار مازندران طی روزهای ششم و نوزدهم خرداد ماه به ترتیب در اولین و دومین سفر شهرستانی به گلوگاه و فریدونکنار سفر کرده بود.
چالوس یکی از شهرستان‌های ساحلی استان مازندران است که براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۱۱۶ هزار و ۵۴۲  نفر جمعیت دارد.

نظر شما