شناسهٔ خبر: 54788948 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نماینده حزب الله در مجلس لبنان:

تهدیدهای اسرائیل ما را به هراس نمی‌اندازد

تسنیم

یکی از نمایندگان فراکسیون وفاداری به مقاومت اعلام کرد تهدیدهای اسرائیل حرف‌های پوچی بیش نبوده و نمی‌تواند ما را به هراس اندازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شبکه المنار گزارش داد، حسن فضل الله نماینده مجلس لبنان که در یک تجمع مردمی سخن می‌گفت تاکید کرد، تهدیدهایی که فرماندهان نظامی و مسئولین رژیم صهیونیستی علیه لبنان اعلام می‌کنند و به ویژه اظهارات آنها علیه جنوب لبنان و مناطق مرزی در چارچوب جنگ آنها برای تصاحب نفت و گاز لبنان بوده و آنها از این طریق تلاش می‌کنند تا با به هراس انداختن کشور حقوق نفتی و گازی ما را به یغما ببرند.

این نماینده مجلس لبنان افزود: چنین تهدیدهایی بیانگر آن است که دشمن صهیونیستی چشم‌داشت‌هایی به منابع طبیعی ما داشته اما مقاومت اجازه تحقق اهدافش را در خاک کشور نداده است.

به گفته عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت روزی که لبنان دچار ضعف شود دشمن به سیاست‌های قدیمی خود در تجاوز باز خواهد گشت تا از این طریق اهداف خود را محقق سازد، پس ما باید همواره قدرتمند باقی بمانیم و در همین رابطه مقاومت ما همواره آماده و پا در رکاب باشد امری که به خودی خود بار دیگر بر اهمیت مقاومت در لبنان به عنوان یک نیاز ملی تاکید دارد.

نظر شما