شناسهٔ خبر: 54788905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزیدگان جشنواره رضوی در گتوند تجلیل شدند

دزفول- ایرنا- آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره رضوی روز یکشنبه با حضور سرپرست فرمانداری گتوند و جمعی از مسئولان محلی در تالار اجتماعات دکتر قیصر امین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری گتوند در این آیین به اهمیت برگزاری جشنواره رضوی اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواری باید در فرهنگ مطالعه، سیره امام رضا(ع)، سیره ایمه اظهار(ع)، حوزه های مختلف از جمله اجتماعی، اقتصاد و فرهنگ تاثیرگذار باشد.

حسین اسدی پور از فعالیت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در برگزاری جشنواره رضوی در مدت یکسال تشکر و قدردانی کرد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند نیز با بیان اینکه در این جشنواره  یکهزار و ۴۰۰ نفری مشارکت داشتند، افزود: در استان رتبه نسبتا خوبی کسب کردیم. ضمن اینکه زمانی این جشنواره در شهرستان گتوند برگزار شد که کتابخانه های عمومی شهرهای ترکالکی و سماله با کمبود نیرو مواجه بودند و قطعا اگر نیروهای این کتابخانه ها تامین بودند بالای ۲ هزار نفر مشارکت داشتیم و قطعا رتبه برتر جشنواره رضوی را کسب کرده بودیم.

ابوذر اکبری نیا رتبه برتر مشارکت شهرستان گتوند در جشنواره رضوی نشان از عشق و ارادت قلبی مردم این شهرستان به حضرت امام رضا(ع) عنوان کرد.

وی گفت: فرمانداری، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند بخش ویژه ای درجشنواره رضوی داشتند، کارمندان این ادارات حضور فعالتری داشتند که ادارات ذیربط از مشارکت کنندگان تجلیل کردند.

اکبری نیا در پایان افزود: جشنواره رضوی از ۲۲ خرداد سال گذشته آغاز شده بود و یکم دیماه به پایان رسید و اواخر فروردین امسال نفرات برتر معرفی شدند.

تجلیل با اهدای لوح و هدیه از ۴۰  برگزیده استانی، ۲۰ برگزیده شهرستانی و  ۳۰ نفر در ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی که در برگزاری جشنواره رضوی همکاری داشتند و همچنین شعرخوانی، پخش زنده موسیقی و کلیپ از جمله برنامه های این آیین بود.

گتوند ازشهرستان‌های فرهنگی خوزستان است که ۱۰ باب کتابخانه عمومی شامل پنج باب شهری، چهار باب روستایی و یک باب مشارکتی دارد.

نظر شما