شناسهٔ خبر: 54788880 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در قرچک/ سارق در مشیریه دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات دستگیری سارق مسلح یک طلافروشی در قرچک را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح طلافروشی شهر ورامین در شرق تهران خبر داد.

 سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه طلافروشی در قرچک ورامین توسط خودروی ۴۰۵ نقره ای رنگ مراتب به کلیه واحدهای گشتی سطح شهر تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری ۱۶۹ مشیریه در حال گشت زنی خودروی موصوف با همان مشخصات را مشاهده کردند افزود: مأموران به خودرو دستور ایست داده که متهم با سرعت از محل متواری شد و ماموران به تعقیب و گریز خودرو پرداخته که در یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی و تیراندازی به سمت خودرو نهایتا خودرو را متوقف می‌کنند.

 رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم پس از پیاده شدن از خودرو با سلاحی که در دست داشت به سمت ماموران تیراندازی که با درایت ماموران متهم زمینگیر و دستگیر شد تصریح کرد: از متهم یک قبضه سلاح جنگی با دو خشاب و ۱۹ تیر جنگی کشف شد؛ همچنین در بررسی اولیه از داخل خودرو متهم طلاهای سرقت شده هم کشف گردید.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متصدی طلافروشی در حال حاضر با توجه به صدمه وارده در بیمارستان در حال مداوا است خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما