شناسهٔ خبر: 54788614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر دزفول

حضور در حوزه ورزش در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شرکت ها و صنایع در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش ورود کرده و از تیم های ورزشی به ویژه در مناطق محروم حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا محمد حسین پرآور بعد از ظهر امروز _یکشنبه پنجم تیرماه_ در عیادت از خادم الفقرا _پیشکسوت فوتبال دزفول_ اظهار کرد: امیدوارم که نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای هیچیک از شهروندان ناراحتی و گرفتاری ایجاد نشود.

وی افزود: قطعاً زحمات ورزشکارانی که در شرایط سخت و نابسامان اقتصادی با تلاش خود دل مردم را شاد و موجب گرد هم آمدن جوانان در مسیر درست زندگی می‌شوند، بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: در سختی و مشکلات است که استعداد انسان‌ها شکفته می‌شوند همانگونه که اکثر قهرمانان ما از مناطق محروم و زمین خاکی شروع کرده و کم کم رشد کرده‌اند؛ کسانی که فاقد دغدغه و مشکلات اقتصادی و فرهنگی هستند کمتر به دنبال چنین مسائلی می‌روند.

وی تاکید کرد: مسئولین ورزش شهرستان باید دغدغه‌مندی بیشتری نسبت به ورزشکاران داشته باشند و به آنها کمک کنند تا زمینه توسعه فرهنگی ورزشی در جامعه را افزایش دهند، از منظر دیگر جوانانی هستند که دارای مشکلات مالی زیادی هستند و امکان پرداخت شهریه باشگاه‌های ورزشی را ندارد این افراد از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید ارتباط آنها با ورزش حفظ شود.

پرآور اضافه کرد: خیرین دزفول از جمله بهترین خیرهای کشور هستند که در حوزه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند، اگر بتوانیم از وجود آنها در حوزه ورزش و حمایت از ورزشکاران با استعداد دارای مشکلات مالی کمک بگیریم این کار تاکنون صورت نگرفته اما در دستورکار قرار دارد و پیگیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول خاطرنشان کرد: هزینه‌های مدیریت یک تیم بسیار زیاد است، برای ورزشکاران علاقمند به این حوزه چنین امکانی فراهم نیست، کارخانه‌ها و صنایع ای که در شهر و اطراف آن قرار دارند ضمن اینکه موجب رونق اشتغال شده‌اند دارای مسئولیت‌های اجتماعی هستند، یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر دزفول انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها علاوه بر موضوع محرومیت زدایی، حضور آنها در حوزه ورزش و حمایت از تیم‌ها به ویژه در مناطق محرم است.

نظر شما